Nastavnici škole Josip Filić, Kristinka Lemaić i Mate Sabol uz pomoć nastavnica Ive Bojčić, Ivane Macan i Meri Ružević održali su “Sigurnost i zaštita zdravlja na radu” namijenjen učenicima prvih razrednih odjela srednjih strukovnih škola Obrazovnog sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija. U strukovnim školama učenje je temeljeno na radu i stoga su nastavnici škole, potaknuti podatkom europske statistike da je stopa ozljeđivanja mladih radnika 25 % veća negoli kada je riječ o ostalim dobnim skupinama, odlučili i na digitalan način usmjeriti buduće mlade radnike na razmišljanje o važnosti sigurnosti i zaštite zdravlja na radu. Cilj webinara bio je interaktivnim načinom, tj. nizom digitalnih kvizova i videosadržaja pokazati učenicima važnost tehničkog aspekta zaštite na radu, ali i skrenuti pozornost na zdravstvene posljedice nepridržavanja zaštite na radu.
U webinaru “Sigurnost i zaštita zdravlja na radu” su, osim učenika škole, sudjelovali i učenici drugih zagrebačkih srednjih strukovnih škola, no i učenici iz Našica, Malog Lošinja, Imotskog, Slavonskog Broda, Nove Gradiške, Konjščine, Bakra, Rijeke, Splita, Grubišnog Polja, Orahovice, Bedekovčine i Pule. Nastavnici škole webinar su organizirali u suradnji s Hrvatskim zavodom za zaštitu zdravlja i sigurnost na radu, središnjom ustanovom za zaštitu zdravlja i sigurnost na radu u Republici Hrvatskoj, ali i u suradnji s učenicima koji su izradili animacije o pravilima za rad na siguran način i sudjelovali u pripremi pitanja za Kahoot kviz kao i pitanja koja su bila dio kolaboracije digitalnim alatom Mentimeter.
Webinar je bio namijenjen razvoju kritičkog razmišljanja učenika o otkrivanju i otklanjanju opasnosti, štetnosti i napora koje mogu ugroziti sigurnost i zdravlje osobe na radu kako bi učenici mogli sprijećiti ozljede na radu, profesionalne bolesti i druge bolesti u svezi s radom.
Život u globaliziranom svijetu ukida prostorna ograničenja i uz pomoć informacijske i komunikacijske tehnologije i virtualne mobilnosti cijeli svijet je na dohvat ruke. Nadilaženjem prostorne barijere postiže se da nastavni proces, učeniku suvremenog društva brzih promjena, bude inovativan i zanimljiv. Autori se nadaju da su webinarom “Sigurnost i zaštita zdravlja na radu” uspjeli spriječiti barem jednu, makar i najmanju ozljedu učenika.