Uz domaćine i hrvatske nastavnike sudjelovali su još nastavnici iz Cipra, Grčke i Španjolske. Tema mobilnosti je bila “Fostering democracy in the wake of atrocity”. Aktivnosti na samoj mobilnosti bile su organizirane tematski. Projekt Erasmus+ “History and its effects on today’s youth” temelji se na ideji da je razumijevanje povijest ključni element za razvoj ujedinjene Europe. Cilj je projektnih aktivnosti stvoriti zajedničko razumijevanje kako ratovi i sukobi, ekstremistički pogledi i pitanja migracija imaju recipročan učinak te da je potrebno promišljanje o tome kako ti čimbenici utječu na način na koji poučavamo povijest svoje učenike.
U ponedjeljak, 6. prosinca održano je svečano otvaranje s učenicima norveške škole koji su organizirali doručak za gostujuće nastavnike. U razgovoru s norveškim učenicima saznali su da školu pohađa oko 1 200 učenika među kojima ima 30-ak različitih narodnosti. Saznali su što “muči” prosječnog norveškog učenika srednje škole. Također, u razgovoru s domaćinima saznali su ustroj norveškog osnovnog i srednjeg školstva. Imali su i upoznavanje samih prostora škole (učionice, kabineti, učenički restoran). Prva radionica je bila na temu “PBL as a method”, učenje temeljeno na problemu (PBL – problem based method). Nakon toga, pogledali su film “22 july” koji opisuje tragediju koja se dogodila 22. lipnja 2011. godine kada je norveški desničarski aktivist i terorist Anders Behring Breivik ubio 77 ljudi u Oslu i na otoku Utoyi gdje je održan ljetni kamp radničke omladine. Nakon filma razvila se rasprava kako spriječiti slične događaje u budućnosti. U utorak, 7. prosinca 2021. godine, u gradskoj knjižnici u Fredrikstadu organizirana je radionica na temu prevencije terorizma u kojoj su sudjelovali dogradonačelnik Fredrikstada i socijalni radnik iz gradske službe. Poslijepodne je bio organiziran razgled starog dijela Fredrikstada koji urbanistički jako podsjeća na Karlovac (zvijezda i opkopi oko grada) kao tipični primjer renesansne fortifikacije. U srijedu, 8. prosinca 2021. godine, u školi je organizirana radionica na temu “Assessment in Norway” gdje su na temelju nekoliko slikovnih i pisanih izvora procjenjivali moguće tragove rasizma i rasne segregacije. Nakon toga je Željka Winkler za domaće nastavnike održala radionicu na temu “Kako podučavati kontroverzne teme” (How to teach controversial topics).
Tijekom četvrtka posjetili su sveučilište Hoyskolen i Ostfold u nedalekom Holdenu gdje su imali radionicu o kritičkoj analizi desno orijentiranih političkih tekstova. Večer je bila rezervirana za zajedničku večeru domaćih i gostujućih nastavnika. U petak su krenuli prema Oslu gdje su posjetili “22 july centre”, memorijalni centar posvećen žrtvama terorističkog napada. Poslijepodne je bio organiziran posjet umjetničkoj instalaciji “The Rose Castle” posvećena 75-oj obljetnici oslobođenja Norveške od nacističke okupacije. U privatnom aranžmanu posjetili su ostale turističke atrakcije Osla: kraljevsku palaču, zgradu parlamenta, muzej Munch, novu gradsku knjižnicu Deichman, ski-skakaonicu Holmenkollen i ostalo.