Ciljevi projekta su osnaživanje učenika i učitelja te razmjena primjera dobre prakse poticanjem razvoja ključnih kompetencija koje se odnose na interaktivno korištenje digitalnih alata i međusobnu suradnju projektnih partnera. Krovna tema je Ritam, a razrađena je u dvomjesečnim temama: “Uhvati ritam”, “U ritmu mira”, “U ritmu odgovornosti”, “U ritmu prirode” i “U ritmu zajednice”. Svi sudionici rad na projektu započeli su tijekom mjeseca rujna. Autorice su zajedno s projektnim partnerima dogovorile aktivnosti, vremenik i načine rada. Uslijedilo je predstavljanje učitelja, razreda i škola.
U sklopu teme “Uhvati ritam” trećaši su obilježili Europski dan jezika izradom prigodnog plakata radeći u skupinama, a četvrtaši su napravili plakat predstavljanjem na različitim jezicima u digitalnom alatu Canva. Zabavno je bilo hvatati ritam pa su u ritmu tjelovježbe igrali različite igre na svježem zraku i u školskoj dvorani. U ritmu crta i boja kreativno su se izražavali i stvarali zanimljive uratke na satovima Likovne kulture. Obilježili su EU Code Week, Dan jabuka i Dane kruha u ritmu kodiranja narodnih poslovica o jabukama i kruhu. Jedan od zajedničkih zadataka bio je otpjevati pjesmu prema svom izboru. Učiteljica Sandra Podrug osmislila je tekst i glazbu pjesme “Sigurnim korakom” koja je trebala biti iznenađenje za projektne partnere. Trećaši su pjevanje popratili tjeloglazbom, izradili vlastite instrumente od otpadnog materijala te muzikograme. Sudjelovali su na videokonferenciji s projektnim partnerima koji su pjesmu s oduševljenjem prihvatili i odlučili da postane himna projekta.
U sklopu teme U ritmu mira obilježen je Dan sjećanja na Vukovar prigodnim likovnim radovima i pisanjem pjesama o Vukovaru. Povodom Međunarodnog dana djeteta naučili su pjevati pjesmu “Kad bi svi “ Arsena Dedića. Svaki razred otpjevao je odabranu strofu pjesme koja je uklopljena u zajedničku video izvedbu svih projektnih partnera. Uslijedio je još jedan zajednički zadatak. Povodom Međunarodnog dana dječjih prava trećaši su izradili origami golubice mira, pisali na temu “Kuda leti golubica mira” i priču o golubici. Četvrtaši su brali masline u školskom masliniku i uživali na svježem zraku znajući koliku im korist donosi to sveto drvo. Na satu Likovne kulture izrađivali su grataž golubice s maslinovom grančicom i pisali poruke mira i ljubavi projektnim partnerima. Učenički radovi uklopljeni su u zajedničku digitalnu knjigu u alatu Book Creator. Prvo polugodište prošlo je u brzom ritmu, a učenici 3. a i 4. c radosno iščekuju nastavak rada na ovom prekrasnom ritamskom projektu u drugom polugodištu.