Cilj predavanja i radionice je učenicima ukazati na moguće negativne posljedice medija te njihovo funkcioniranje. U edukaciji i različitim aktivnostima sudjelovali su učenici koji se obrazuju za strukovna zanimanja u sektoru ekonomija i trgovina. Učenicima se objasnio ispravan način pronalaženja, prepoznavanja i razlikovanja informacija, kako bi odabrali istinitu i provjerenu informaciju u digitalnom okruženju. Konzumacija medija i medijskih sadržaja su postali svakodnevica kao i razni načini na koje tražimo informacije. Učenici mnogo vremena provode na internetu i društvenim mrežama što uvelike utječe na njihovo mentalno zdravlje. Stoga, medijska pismenost i učenje medija je postala važna za učenike, a posebno u strukovnim školama.
U školi su održana dva vrlo poučna edukativna predavanja i radionice s naglaskom na medijsku pismenost, dezinformacije i online sigurnost u strukovnim predmetima s praktičnim primjerima dobre prakse. Prvo predavanje i radionica održani su na temu “Medijska pismenost i dezinformacije”, a drugo predavanje na temu “Medijska pismenost i online sigurnost!”.
Nastavnica je učenike upoznala s digitalnim alatima i pedagoškim metodama za ispravan način pronalaženja, prepoznavanja i razlikovanja informacija u digitalnom okruženju. U svrhu zaštite od dezinformacija i prijevara, učenici su analizom medijskih sadržaja i rješavanjem praktičnih primjera razvili nove vještine za lakše razumijevanje problema medijske pismenosti, dezinformacija i lažnih vijesti. Učenici su bili vrlo motivirani i nadahnuti novim znanjima te je na kraju svake radionice održana debata u kojoj se raspravljalo o važnosti medijske pismenosti kao kulture znanosti, iznoseći informacije, argumente, mišljenja i stavove stalno naglašavajući važnost medijske pismenosti u strukovnim predmetima. Korištenjem medija kao učenje učenici su predstavili kreativne i inovativne interaktivne radove, prezentacije, audio i videozapisi, digitalne brošure, stripovi, umne mape i plakati koji su izrađeni u raznim digitalnim 2.0 alatima. Učenici su implementirati svoje znanje i razvili vještine i znanja potrebna za tržište rada. Stoga su u procesu strukovnog učenja potrebni medijska pismenost, mediji za učenje, kritičko mišljenje među mladima koji mogu prihvatiti vještine i znanja učenika kao u stvarnom radu.
Škola zahvaljuje svim učenicima i nastavnicima koji su prisustvovali događaju, a posebna zahvala organizatoru Agenciji za elektroničke medije i Uredu UNICEF-a za Hrvatsku te brojnim drugim partnerima pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, Organiziranim aktivnostima su se pridružili i zainteresirani učenici u školi, a prisustvo je omogućeno svim zainteresiranima uz prethodnu potvrdu. Organizatorica događaja je Nada Ratković, prof. mentor.