Na tečaju je sudjelovalo ukupno 20 polaznika iz Češke, Slovačke, Španjolske, Slovenije, Grčke, Italije, Cipra i Hrvatske. Tijekom tečaja koji je trajao šest dana, učitelji su se međusobno upoznali tijekom mnogobrojnih igri “ledolomaca”, glazbe, pjevanja, smijeha i humora s ciljem ponovnog pronalaska zaigranog djeteta u sebi. Bez tog djeteta ne bi bilo ni tečaja jer je jedna od glavnih zamisli bila da polaznici otvore svoj um i da se igraju s prirodom oko sebe.
Nakon što su ponovno probudili dijete u njima, domaćini tečaja su polaznicima organizirali “Team Building” aktivnosti poput izrade privjesaka iz drveta, vožnju kanuima, kupanje u hladnom jezeru, prolazak kroz špilju, planinarenje, kuhanje ručka u šumi i mnoge druge.
Svakodnevno su upoznavali nove igre u prirodi pogodne za individualni, grupni i rad u paru. Igre su temeljene na istraživanju, snalaženju u okolini, povjerenju i međusobnoj suradnji. Polaznicima su demonstrirani načini korištenja jednostavnih stvari poput užeta i marame kao sredstva za kreiranje novih igara s ciljem da potaknu polaznike na promišljanje što oni mogu iskoristiti za nastavu na otvorenom, a da im ekonomično stane u ruksak.
Praktični dio polaznici su potkrijepili teorijom, tako što su im domaćini organizirali susret s profesorom sa Sveučilišta u Linköpingu, nositeljem kolegija o izvanučioničkoj nastavi. Nakon predavanja, posjetili su osnovnu školu u Rimforsi gdje ih je ravnateljica provela kroz objekte te su vidjeli, često hvaljen, švedski obrazovni sustav iz prve ruke.