Kako su se nekada ljudi snalazili u prostoru i vremenu, nastojali su aktualizirati uz projektne aktivnosti. Učenici su proučavali kako utječu sunčeve i mjesečeve mijene (mlađak, prva četvrt, uštap, druga četvrt) na rast i razvoj biljaka. Iskustva predaka povezali su sa suvremenim digitalnim alatima Argent Arkoda koji su im pomogli u osuvremenjivanju tradicionalne poljoprivrede čija se realizacija primijenila u školskom vrtu i vlastitim OPG-ovima.
Usvojena znanja iz kurikula nastavnog predmeta Geografija kao i kompentencije geografske i kartografske pismenosti kao i primjena IKT-a ( pametni telefoni, GPS, map.kamere ) znatno je olakšao rad u realizaciji projekta.
Primjenjivost i provedba projektnih aktivnosti je višestruka. Učitelji slične aktivnosti mogu provesti na Satu razrednika uz međupredmetne kurikule Održivog razvoja, Osobni i socijalni razvoj, Učiti kako učiti, IKT i Zdravlje koje je svima najvažnije jer je rezultat prethodno navedenoga.
Budući da zdrave prehrambene navike počivaju na prirodno uzgojenoj hrani, prirodno je da se potiče važnost takvih projekata, posebice u školama koje se nalaze u ruralnim područjima slavonske ravnice opasane dvjema rijekama Orljavom i Savom. Učenici su kroz školske projektne aktivnosti dobili ideju kako kvalitetno provesti slobodno vrijeme, vlastite neobradive površine pretvoriti u obradive te dobiti državnu potporu i baviti se poduzetništvom.
Kako suvremeni ˝vjetrovi˝ ne bi ˝zameli˝ iskustva kobaških predaka, potomci su uspjeli prevladati početno digitalno nesnalaženje, a mentorice su ih stručnim vođenjem uputile kako će zapuštene zemljišne površine pretvoriti u plodne oranice služeći se geotagiranom fotografijom.