U mobilnostima je sudjelovalo ukupno šest djelatnica škole – Marica Celjak, Maja Čehulić, Andrea Mokrovčak, Lorena Videk, Petra Vuković i Sunčica Ban. Osim navedenih djelatnica projektne aktivnosti je aktivno provodila i učiteljica Melita Ogrinšak koja iz objektivnih razloga nije uspjela ostvariti mobilnost (zamjena: Maja Čehulić).
Sudjelovanjem u aktivnostima mobilnosti u inozemstvu učiteljice su usavršile profesionalne, metodičke, jezične, komunikacijske i interkulturne kompetencije. Nakon sudjelovanja na stručnom usavršavanju u inozemstvu obveza svih sudionika mobilnosti bila je provesti što veći broj diseminacijskih aktivnosti na Učiteljskom vijeću, školskim aktivima, županijskim stručnim vijećima. U diseminacijske aktivnosti uključeni su mediji i društvene mreže. A na poseban način su sve provedene aktivnosti dijelili s učiteljima na e-Twiningu. Sudionice mobilnosti su na taj način dalje prenosile naučena znanja i praktične vještine.
Tijek realizacije naučenog u sklopu mobilnosti može se vidjeti u e-knjizi koja osim teksta i slika sadrži i interaktivne elemente poput videozapisa, dokumenata, poveznica i slično. Istraživanja koja su proveli na kraju projekta pokazuju da su sudjelovanjem u projektu ispunili zadane ciljeve i očekivanja učenika.
S obzirom da igra potiče maštu i kreativnost te je učenicima najzabavniji oblik učenja, gdje ujedno dolazi do razvoja komunikacijskih i opće socijalnih vještina i jačanja osjećaja pripadnosti i prihvaćanja, implementaciju igre u nastavni proces vidimo kao velik potencijal za unapređenje prioritetnih područja škole. Aktivnosti koje su provodili tijekom trajanja projekta i koje nastavljaju provoditi pokazuju da su na ispravnom putu.
I za kraj preporučili bi svim prosvjetnim djelatnicima da ako su u mogućnosti svakako sudjeluju u ovakvim i sličnim projektima jer će steći nova saznanja i alate za svoje individualno napredovanje, a što je najvažnije rezultat će biti povećani interes učenika za nastavni proces i veći uspjeh u odgojno-obrazovnim postignućima.