prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Završetak Erasmus+ projekta “Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!”

Tijekom tri školske godine Osnovna škola Bedekovčina je provodila Erasmus+ KA 1 projekt iz programa (mobilnost pojedinaca) “Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!”. Zbog pandemije COVID-19 projektu je produženo trajanje još godinu dana. Mobilnosti djelatnica su odgođene no aktivnosti koje su planirali s učenicima kontinuirano su provodili sukladno mogućnostima.

U mobilnostima je sudjelovalo ukupno šest djelatnica škole – Marica Celjak, Maja Čehulić, Andrea Mokrovčak, Lorena Videk, Petra Vuković i Sunčica Ban. Osim navedenih djelatnica projektne aktivnosti je aktivno provodila i učiteljica Melita Ogrinšak koja iz objektivnih razloga nije uspjela ostvariti mobilnost (zamjena: Maja Čehulić).

Sudjelovanjem u aktivnostima mobilnosti u inozemstvu učiteljice su usavršile profesionalne, metodičke, jezične, komunikacijske i interkulturne kompetencije. Nakon sudjelovanja na stručnom usavršavanju u inozemstvu obveza svih sudionika mobilnosti bila je provesti što veći broj diseminacijskih aktivnosti na Učiteljskom vijeću, školskim  aktivima, županijskim stručnim vijećima. U diseminacijske aktivnosti uključeni su mediji i društvene mreže. A na poseban način su sve provedene aktivnosti dijelili s učiteljima na e-Twiningu. Sudionice mobilnosti su na taj način dalje prenosile naučena znanja i praktične vještine. Erasmus projekt

Tijek realizacije naučenog u sklopu mobilnosti može se vidjeti u e-knjizi koja osim teksta i slika sadrži i interaktivne elemente poput videozapisa, dokumenata, poveznica i slično. Istraživanja koja su proveli na kraju projekta pokazuju da su sudjelovanjem u projektu ispunili zadane ciljeve i očekivanja učenika.

S obzirom da igra potiče maštu i kreativnost te je učenicima najzabavniji oblik učenja, gdje ujedno dolazi do razvoja komunikacijskih i opće socijalnih vještina i jačanja osjećaja pripadnosti i prihvaćanja, implementaciju igre u nastavni proces vidimo kao velik potencijal za unapređenje prioritetnih područja škole. Aktivnosti koje su provodili tijekom trajanja projekta i koje nastavljaju provoditi pokazuju da su na ispravnom putu.

I za kraj preporučili bi svim prosvjetnim djelatnicima da ako su u mogućnosti svakako sudjeluju u ovakvim i sličnim projektima jer će steći nova saznanja i alate za svoje individualno napredovanje, a što je najvažnije rezultat će biti povećani interes učenika za nastavni proces i veći uspjeh u odgojno-obrazovnim postignućima.