Ove godine učitelji su za oznaku kvalitete mogli prijaviti maksimalno četiri projekta. Dr. sc. V. Lasić prijavila se za vrednovanje slijedećih projekata: “Trace of the Past”, “Pride of the Future”, “On the tracks of Anne Frank”, “Web 2.0” i “Let’s celebrate international days”. Za iste je dobila potvrdu uspješnosti u obliku četiri oznake kvalitete na nacionalnoj razini.
Prof. G. Babić prijavila je tri projekta. “Our favourite books as news ( autorski projekt)”, “Virtual Museum Night 2022” i “On the tracks of Anne Frank”. Za sva tri je dobila nacionalnu oznaku kvalitete.
Svaki mjesec provodile su se aktivnosti: prezentacija lokalnih kulturnih znamenitosti, nacionalne baštine i znamenitih osoba iz nacionalne povijesti. Učenici su učili o dječjim i ljudskim pravima prema Konvenciji UN-a te izradili Zid mira kroz poruke mira na raznim jezicima. Putovali su u prošlost kroz samostalan istraživački rad dnevnika i života Anne Frank. Sudjelovali su prvi put na Noći muzeja. Noć muzeja povezali su s Danom sjećanja na holokaust prigodnom izložbom u školi i u virtualnom prostoru. Također su obilježili Valentinovo te pisali poruke potpore na virtualnim plakatima vršnjacima iz Ukrajine.
Svrha eTwinning projekta “Our favourite books as news” je bila populariziranje čitanja i poticanje razvoja medijske pismenosti kod učenika te razvoj digitalnih i jezičnih vještina. U projektu “Virtual Museum Night” europske su škole razmjenjivale ljubavne priče/legende poput one o Romeu i Juliji. Učenici su imali zadatak predstaviti priču/legendu iz jedne partnerske zemlje u stripu, videu, filmu, glazbi, umjetnosti. Zatim su za svaku priču izradili zbirke učeničkih radova izradili i zajedničke Instagram i Facebook profile likova iz legendi u Canva alatu.
Posebna pozornost posvećena je usvajanju znanja i vještina korištenja novih didaktičkih alata. Obzirom na svakodnevnu izloženost djece medijima i mnoštvu informacija učiteljice su smatrale neophodnim posvetiti pozornost i razvoju kritičkog mišljenja te empatije.
Svi projekti javno su prezentirani u školi u vidu izložbi otvorenih za javnost kao i na mrežnim stranicama škole i eTwinning platforme. Partnerske škole jednako su bile zastupljene i redovno se komuniciralo putem mrežnih platformi. Također, razmijenile su se božićne čestitke i pokloni. Zadavali su se međusobni izazovi kroz koje su učenici usavršavali engleski jezik prezentacijom postavljenih zadataka. Važnost razvijanja suradničkih vještina, očuvanja mira, njegovanje prijateljstva i prihvaćanje različitosti osnovne su vrednote koje su se njegovale i razvijale kod učenika.
Prilikom provedbe projekata učiteljice su primjenjivale znanja i vještine o digitalnim alatima i inovativnim metodama poučavanja stečene na Erasmus mobilnostima u Pragu, Dublinu i Reykjaviku. Mobilnosti su se ostvarile u sklopu Erasmus projekta “Let’s improve our teaching”. Ova škola provodi taj projekt od 1. rujna 2019.do 31. kolovoza 2022. godine. Vrijednost projekta je 12.659,00 eura.