Radionica Mnemotehnike donijela je odgovore na pitanja: Kako povezati nepovezano, kako naći dobre znakove dosjećanja te kako besmisleno učiniti smislenim. Sudionici radionice spoznali su i razvili kreativne i mentalne strategije za bolje pamćenje. U sklopu radionice predstavljene su verbalne mnemotehnike (skraćivanje, elaborirano kodiranje, rečenice te rime i ritam), vizualne mnemotehnike (metoda mjesta, metoda prostornog uređenja stranica i predočavanje) te mješovite mnemotehnike (metoda ključnih riječi i mnemonici za uparivanje osoba i imena).
Online obrazovni panel pod nazivom “Globalna priča, lokalni primjeri – održivi razvoj” održan je u virtualnom okruženju a sudionici panela predstavili su inicijative, projekte i aktivnosti u području održivog razvoja. Izlaganjem o održivom odgoju i obrazovanju u provedenim aktivnostima, nastavnici su predstavili dobrobiti ovakvih aktivnosti za učenike koji u inovativnim i kreativnim projektima upoznaju potrebe modernog vremena na globalnoj i lokalnoj razini kao i raznolikost prirode, potrebu održivog gospodarenja prirodnim resursima, ljudske resurse te osobne i zajedničke odgovornosti i prava dok su sudionici imali priliku saznati za lokalne i globalne inicijative s kojima je moguće ostvariti suradnje u području održivog obrazovanja. Panel je otvorio temu o suradnji škola i udruga s ciljem doprinosa održivom razvoju, integraciji ovakvih aktivnosti u predmetne kurikulume, jačanju kompetencija učenika i nastavnika u području održivog razvoja, dobrim primjerima, izazovima i poteškoćama u realizaciji ovakvih sadržaja.
Temeljni cilj panela bio je potaknuti i osnažiti sudionike na djelovanje i iniciranje djelovanja usmjerenog ka ostvarenju globalnih ciljeva i održivog društva u cijelosti te učiniti koncept održivog razvoja vidljivijim u društvu. Suvremeni pristupi i inovativne metode poučavanja aktivno uključuju učenika u nastavni proces. Metoda igrifikacije inovativna je metoda koja potiče aktivno učenje te razvija učenikovu samostalnost, kreativno i kritičko razmišljanje i komunikacijske vještine. EscapeRoom zasigurno predstavlja važan element suvremene pedagoške metode poučavanja. EscapeRoom popularna je igra u kojoj je timu igrača cilj “pobjeći” iz sobe pomoću otkrivanja tragova, rješavanja zagonetki i različitih izazova u određenom vremenu. Igranje ovakve igre zahtjeva nekoliko važnih vještina za uspješno rješavanje: timski rad, dobru međusobnu komunikaciju, raspodjelu poslova između članova tima, kritičko razmišljanje, zapažanje detalja i inovativno razmišljanje izvan okvira.
Škola je uključena u realizaciju EU projekta “raSTEM – Razvoj STEM-a u Vukovaru”. Projekt obuhvaća provedbu programa STEM radionica te kreiranje inovativnih STEM sadržaja. S ciljem popularizacije nobelovca Lavoslava Ružičke, njegova rada i značenja, učenici škole posjetili su stalni postav znanstvenog EscapeRooma, realiziranog u projektu “raSTEM – Razvoj STEM-a u Vukovaru” a koji obuhvaća sve grane znanosti i na taj način čini znanost atraktivnom za djecu i mlade. Učenici su u timovima sudjelovali u EscapeRoomu te su zajedničkim snagama pratili tragove koji su ih vodili u nove izazove i na posljetku do izlaza iz prostorije. EscapeRoom zbog svoje prilagodljivosti i otvorenosti omogućuje personaliziranje poučavanja i stvaranje pozitivnog i motivirajućeg okruženja za učenike.
Učenici i nastavnici škole aktivnim sudjelovanjem u obrazovnim kampanjama, dokazuju da učenje ne mora biti određeno krutim razredno-predmetno-satnim sustavom u kojem je sadržaj nastavnih predmeta daleko od suvremenog života. Tjedan cjeloživotnog učenja, inicijativa je i događanje koje omogućuje ne samo učenicima već i nastavnicima, usvajanje, produbljivanje i obnavljanje znanja, vještina i iskustva u različitim razdobljima života, različitim okruženjima i načinima učenja čime olakšava razumijevanje stalnih promjena, njihovo praćenje baš kao i aktivno stvaranje.