Iako se iz knjižnica uvijek čuje glas za poticanje čitanja, tijekom Mjeseca knjige, nastojalo se još intenzivnije govoriti i na državnoj razini, ali i u lokalnim sredinama o knjizi i čitanju. Cilj manifestacije je istaknuti iznimnu važnost knjige, ali i knjižnica.
Učenici su, nakon upoznavanja knjižnice, naučili kako treba postupati s knjigama, osmislili pravila ponašanja u knjižnici i nakon toga krenuli u svijet bajki. Jednom tjedno učenici dolaze na sat čitanja u knjižnicu. Knjižničarka odabere priču koju im zatim pročita, prepriča ili prikaže putem projekcije. Nakon razgovora, učenici crtaju najdraži lik, događaj i sl. Ponekad priči mijenjaju kraj ili dodaju nove likove koji nadopunjuju tijek priče. Jedan sat učenici preuzimaju ulogu pripovjedača… Uz pomoć kockica pričalica zajedno smišljaju priču koju zatim ilustriraju i crteže stavljaju na pano. Na kraju sata svaki učenik dobije nekoliko crteža balona u koje, kod kuće, zapisuje svaku priču koju im je netko od ukućana pročitao. Na kraju tjedna donose balone s pričama koje tada knjižničarka stavlja na zid uz natpis Rastimo uz bajke. Na kraju mjeseca planira se piknik s plišancima uz dobru knjigu i književni susret sa književnicom Jadrankom Čunčić Bandov. Cilj projekta je poticati djecu na čitanje kako bi što ranije usvojila tu naviku jer se čitanjem proširuje vokabular, razvija kreativnost, empatija, koncentracija, komunikacijske vještine i sl.
Učenici 2. razreda dolaze jednom tjedno u knjižnicu na radionice stvaranja časopisa i stripova. Cilj radionica je uvođenje djece u svijet različitih literatura jer su se do 2. razreda najčešće susretali sa slikovnicama. Časopisi i stripovi su djeci veoma zanimljivi pa se koristi prilika kako da kroz njih nauče nove komunikacijske vještine i još više zavole čitanje.
“Čitajmo zajedno” je projekt kojim se nastoji potaknuti čitanje kod učenika trećih razreda. No, ne samo kod učenika nego i njihovih obitelji. Zato što je čitanje i poticanje čitanja važno u socijalnom, intelektualnom i emocionalnom razvoju djeteta. Čitanje djetetu aktivnost je u kojoj može sudjelovati bilo koji od članova obitelji, a donosi brojne prednosti za njegov daljnji razvoj.
Tako su učenici 3. razreda dobili priliku ponijeti kući i proučiti sedam knjiga u sedam dana, iz različitih kategorija, zajedno s obitelji. Osmislili su i nagradu za najbolju fotografiju koju će snimiti tijekom čitanja. Na kraju projekta se planira održati i kviz u knjižnici o važnosti čitanja.
“Čitajmo, čitajmo” je projekt koji se provodi u 4. razredu kako bi se potaknulo učenike na čitanje popularno – znanstvene literature. Često ta literatura (za djecu) ostane nekako sa strane, manje se o njoj piše pa onda i djeca rjeđe posežu za takvim slikovnicama i knjigama. No, jako je važno da djeca čitaju i takve knjige jer na taj način uče o svijetu oko sebe, povijesti i znanosti.
Knjižničarka, za početak, odabire sedam knjiga iz kategorije popularno-znanstvene literature i predstavlja ih učenicima. Svaki učenik ima zatim priliku (tijekom sedam dana) pročitati odabrane knjige i zabilježiti što mu se najviše svidjelo. Nakon toga planira se susret u knjižnici gdje će se odabrati drugi set knjiga uz prikazivanje pokusa koje će za učenike izvesti učitelj iz fizike.