Školske koordinatorice Erasmus+ projekta “Promoting Interest in STEAM Subjects to Reduce The Gender Gap” su prof. matematike i informatike Martina Galić i prof. geografije i engleskog jezika Tihana Modrić.Projekt je započeo je u listopadau 2022. godine pripremnim radnjama za organizaciju 1. transnacionalnog sastanka u mjestu Ballina u Irskoj. Trajanje projekta je predviđeno do listopada 2024. godine.
Svjesni činjenice da STEM obrazovanje nadilazi okvire školskih predmeta, a daje skup vještina koji upravlja načinom na koji razmišljamo i ponašamo se. STEM obrazovanje pomaže u rješavanju izazova s kojima se svijet danas suočava. U projektu žele poboljšati vještine potrebne za STEM teme kao što su istraživanje, rješavanje problema, kritičko mišljenje, primjena znanja, analiziranje, planiranje, organiziranje, modificiranje/prilagođavanje/dizajniranje i provođenje aktivnosti za postizanje željenog cilja. Primarni cilj projekta je promicanje svijesti o STEM temama i kako su one vidljive u svakodnevnom životu. Drugi važan cilj je smanjiti rodne nejednakosti u pristupu i stavovima prema STEM temama.
U projekt je uključeno šest škola iz pet europskih zemalja:
- Gaelscoil na gCeithre Maol, Ballina, Co. Mayo, Irska, glavni nositelj projekta
- Osnovna škola Bol, Split, Hrvatska
- Kossuth Lajos Gimnázium és Általános Iskola, Tiszafüred, Mađarska
- 100.YIL ANADOLU LISESI, Mersin, Turska
- Menteşe Anadolu Lisesi, Muğla, Turska
- Szkola Podstawowa nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrow Wielkopolski, Poljska
Prvi transnacionalni sastanak održao se u Irskoj od 17. do 21. siječnja 2023. godine, a na njemu su sudjelovale prof. Martina Galić i prof. Tihana Modrić. Na sastanku se raspravljalo o cjelokupnom okviru projekta u smislu učinkovitosti, vremenu i proračunu. Istovremeno, o problemima vezanim uz prikupljanje i razradu “E-book of Steam Lesson plans” i “Booklet of Gender Gap Activities”. U Irskoj je dogovoren vremenik sljedeća dva sastanka (LTTA) u Mađarskoj i Turskoj. Formirane su radne grupe za izradu i provođenje projektnih aktivnosti te za praćenje kvalitete aktivnosti i projektnih rezultata.