Ideja da se koristi upravo AR tehnologija došla je kao logičan odgovor na zahtjev društva da škole uspostave kurikulum usmjeren na istraživačko učenje, koje od učenika zahtijeva aktivno uključivanje u situaciju kako bi ju riješili. Učitelji bi trebali uključiti nove načine i alate u nastavu kako bi učenici razumjeli i zadržali ono što nauče tijekom vremena. Ima li boljeg načina za objašnjenje prirodnog ciklusa vode, životnih ciklusa ili ljudskog tijela od iskustva virtualne i proširene stvarnosti u učionici? Kao rezultat toga, primijetili su značajan napredak u svim područjima učenja, a motivacija učenika je porasla. Zapanjujuće je kako učenici postaju pažljiviji i zainteresiraniji.
Današnji mladi imaju potencijal postati inovatori sutrašnjice. Vjeruje se da je uvođenje AR i VR tehnologije u učionicu u ranoj dobi važno budući da je inovacija gorivo koje pokreće učenje. Učitelj koji odluči uključiti novu tehnologiju djelovat će kao edukator, stvarajući zahtjevno okruženje za učenje u kojem će učenici svladavati teške teme simulacijom i istraživanjem.
Primarni cilj integracije tehnologije je poboljšati proces poučavanja i učenja. AR je novi obrazovni alat koji poboljšava integriranu nastavu. Učenici napreduju iznad razine medijske pismenosti, bave se aktivnim učenjem, uvijek vezanim uz svakodnevni život, gdje tehnologija podržava i olakšava njihov rad. Jedna od aplikacija koju su koristili je aplikacija QuiverVision 3D. Istraživali su kruženje vode u prirodi, hranidbeni lanac, životni ciklus biljke, proučavali Platonova tijela.