Prva aktivnost bila je stvaranje lirske pjesme. Učenici su bili oduševljeni idejom osmišljavanja vlastitih literarnih uradaka. Dobili su zadatak da kod kuće napišu pjesmu koja govori o ljubavi. Učenici rado predstavljaju svoje radove pa su tako i ovaj put svi učenici na satu htjeli pročitati svoju pjesmu. Snimili su zvučne zapise svojih kazivanja.
Aktivnost su proširili i izrađivanjem e-knjige njihovih lirskih ostvaraja. Učenici su izrađivali e-knjigu pomoću digitalnog alata Book Creator. Kreativna raznolikost obuhvaćala je i izradu memory kartica. Učenici su bili podijeljeni u skupine te su tri skupine izrađivale kartice. Promišljali su o pojmovima koje će koristiti pa su se odlučili za spajanje dijelova citata koji govore o ljubavi te spajanje imena poznatih književnih ljubavnih parova. Učenici su se potrudili i izradili kartice, a zatim su se i zabavili izmjenjujući ih s drugim skupinama i igrajući igru.
Ostale skupine istraživale su koje sve riječi mogu povezati uz temu, a da počinju nekim od slova iz zadanih pojmova, pr. ljubav, pismo, poruka, simpatija. Svoja rješenja prikazali su u obliku prigodnih plakata.
Kako se na nastavi književnosti bavi istom temom, učenici su se upoznali s književnim ulomcima koji opisuju različite ljubavne zaplete. Analizirali su književne likove, pronalazili im sličnosti i razlike, te iznosili svoje dojmove o njima. Dijalozi su učenicima uvijek omiljeni dijelovi za čitanje, a posebno kada govore o temama koje ih zanimaju. Odlučili su stoga najzanimljivije dijelove predložaka oblikovati kao scenske nastupe što se učenicima posebno svidjelo. Učionica se ubrzo pretvorila u kazališnu pozornicu na kojoj su voditelji skupina dijelili uloge, glumci su uvježbavali tekst, odabirali popratne rekvizite, osmišljavali scenski prostor. Dinamična i vesela atmosfera potrajala je sve dok skupine nisu bile spremne za izvedbu. Svaka skupina ukratko je predstavila svoje zadatke, a potom prikazala kako su osmislili i uvježbali rješenja. Ostali učenici pažljivo su pratili izvedbe i svaku su nagradili pljeskom.
Ljubav kao tema nudi mnoštvo ideja za rad u nastavi. Kroz više sati bila je zastupljena bar u nekoj od etapa nastavnoga procesa. Raznolikim metodama i oblicima rada učenici su učili, usvajali nova znanja, izražavali svoje mišljenje, razmjenjivali ideje, razvijali svoje potencijale i dr. Poticati kreativnost učenika u radu najbolje se postiže ako je učenik aktivni sudionik nastavnoga procesa. Ovakve teme prilika su da učenici na različite načine izraze svoju kreativnost i maštovitost, a pri tome stječu nova iskustva i znanja te se ugodno osjećaju.