Jedan razred dobio je zadatak izraditi svoju knjigu o pročitanoj knjizi. Učenici su mogli izraditi knjigu u papirnatom obliku, a način pisanja, oblikovanja i vizualizacije bio je proizvoljan. Ponuđena im je i mogućnost izrade knjige u digitalnom formatu. U digitalnom alatu WriteReader stvorili su razrede kojima su učenici mogli pristupiti putem koda. Nakon prijave, prateći upute mogli su pristupiti izradi svoje knjige.
Učenici su dobili upute o tome koji bi dijelovi činili sadržaj njihove knjige. Osim osnovnih obilježja djela koja su trebali navesti, učenici su trebali dodati i neke dijelove po svom izboru. Ovaj zadatak pobudio je motivaciju za čitanje djela i učenici su uložili trud kako bi izradili svoje knjige. Sadržaji njihovih knjiga, uz obilježja književnog djela, bili su obogaćeni kreativnim dodatcima. Neki su dodali stranicu s kvizom razumijevanja pročitanog djela, drugi su osmislili savjete o zdravoj prehrani i savjete o zdravlju. U nekim knjigama svoje mjesto našle su i ljubavne poruke, citati o prijateljstvu te poruke o važnosti čitanja. Uz lijepe vizualne dodatke, učenici su dobili lijepe i kvalitetne radove. Tako je nastala zbirka knjiga o pročitanoj lektiri. Učenici su pripremili svoja izlaganja te su upoznali ostale učenike sa svojim radovima.
Drugi razred dobio je zadatak osmisliti svoje izlaganje o razumijevanju pročitanoga djela te ga snimiti u obliku zvučnog zapisa. Učenici su dobili upute što bi trebalo uvrstiti u izlaganje. Osim osnovnih obilježja, naglasak izlaganja trebao je biti na iznošenju osobnog doživljaja djela. Učenici su ozbiljno shvatili svoja zadatak i potrudili su se kako bi izradili kvalitetne radove. Svoje radove poslali su u razrednu grupu kako bi bili objedinjeni i svima dostupni. Na satu su poslušali izlaganja, a najuspješniji učenici dobili su ocjene. Ovim načinom interpretacije ostvarena je i pomoć učenicima koji imaju poteškoće u razumijevanju sadržaja djela i njegovih obilježja. Mogli su više puta poslušati izlaganja što im je pomoglo u razumijevanju, učenju i vlastitoj interpretaciji djela.
Treći razred učenika dobio je zadatak poznatiji kao lektira iz vrećice. Učenici su dobili upute kako se pripremiti za sate lektire. Trebali su odabrati između pet i sedam predmeta koje povezuju sa zadanim djelom i koji će im pomoći u interpretaciji. Predmete su trebali donijeti u vrećici ili kutiji koje su mogli ukrasiti prema svom izboru. Bilješke o obilježjima djela učenici su trebali zapisati u svoje bilježnice i donijeti ih s kreativnim radovima. Učenici su bili oduševljeni načinom interpretacije i cijeli razred je uložio trud i kreativnost kako bi predstavio pročitano djelo. Učionica se pretvorila u izložbeni prostor mnoštva maštovitih, poticajnih, zanimljivih i vrijednih motiva koje su učenici pripremili. Nakon izlaganja, učenici su razgledavali radove i razgovarali o njima.
Satima lektire u svim razredima ostvareni su predviđeni ishodi. Učenici su izrazili doživljaj o djelu i primijenili su književno-teorijska znanja, prepoznali su problematiku i povezali ju s vlastitim iskustvom. Učenici su bili aktivni i pokazali su umijeće stvaralačkih aktivnosti koje ih je motiviralo na daljnje čitanje.