Učenicima je pričao o životu pod morem i simbiozi nekih morskih stanovnika. Ovim projektom željeli su istaknuti važnost vode za život ljudi te osvjestiti kod učenika činjenicu da preko dvije milijarde ljudi na zemlji nemaju pristup pitkoj vodi.
Također su upoznali život podmorja te zaključili koliko je važno čuvati more od onečišćenja. Učenici su najviše uživali na radionici koju je vodio Miljenko Marukić, fotograf podmorskog i životinjskog svijeta. Upoznali su razne vrste riba, školjaka, rakova i algi te su pokazali svoja znanja o poznavanja podmorja u završnom kvizu.
Gospodin Marukić pričao je učenicima o simbiozi raka i moruzgve te ih potaknuo na pomaganje o očuvanju zdravog podmorja. Prikazao je nekoliko primjera štetnog utjecaja globalnog zatopljenja te pokazao slike morskih stanovnika koji su nedavno naselili naše podmorje zbog lošeg djelovanja čovjeka na okoliš.
Osim radionica učenici su pisali o moru zavičajnim govorom te su svoje radove poslali na natječaj Ča, more judi. Ovakvim načinom rada ispunili su slijedeće ciljeve i zadaće:
- proširiti znanje učenika o važnosti vode za život čovjeka, životinje
- povećati kognitivnu aktivnost djece
- usaditi osnove znanje o okolišu
- upoznati učenike s negativnim utjecajem čovjeka na prirodu
- njegovati naviku brige o prirodi.
Učenici su na Svjetski dan voda dali obećanje da će vodu štedjeti i čuvati je od onečišćenja.