prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Uskoro nove CARNET-ove usluge: CARNET id i CARNET info

Dosadašnja CARNET hosting usluga za škole uskoro odlazi u povijest, a od 17. travnja 2023. godine mijenja je nova usluga CARNET id koja objedinjuje sve funkcionalnosti uz jednostavniju administraciju i održavanje te brojne mogućnosti budućih nadogradnji. Korisnici će svojim podacima moći pristupiti i administrirati ih kroz povezani korisnički portal CARNET info, uslugu koja u produkciju izlazi paralelno s CARNET id sustavom.

Zbog migracije podataka u novi sustav koja će započeti 11. travnja i trajati do 17. travnja 2023. moguće su poteškoće u radu mail usluge, a potencijalno i admin aplikacije te CMS sustava stoga molimo korisnike za razumijevanje. 

Administratorske ovlasti će se preslikati iz CARNET hosting usluge za škole u CARNET id sustav čime će korisnici automatski dobiti administratorska prava kakva su i do sada imali te će CARNET id biti jedini sustav za dodjeljivanje i upravljanje infrastrukturnim resursima ustanova i korisnika CARNET-a.

Zbog prelaska na nove sustave neke usluge privremeno neće biti dostupne:

  • Aktivacija Office 365 i G Suite usluga neće biti moguća u periodu od 7. do 17. travnja. Do sada su se aktivacije ovih usluga vršile putem pripadajućih portala: aktivacija.skole.hr i office365.skole.hr. Od 7. travnja navedeno više neće biti moguće. Aktivacija usluga će ponovno biti omogućena 17. travnja putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr. Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
  • Prijava u CARNET webmail od 11. travnja više neće biti moguća putem stare poveznice (webmail.skole.hr). Od navedenog datuma, prijava će se vršiti putem sljedeće poveznice: mail.skole.hr

Napominjemo, od 17. travnja staro CARNET webmail sučelje će biti zamijenjeno novim Zimbra sučeljem koje postaje osnovni mail klijent za korisnike koji ne koriste G Suite ili Office 365 uslugu. Kao i do sada, korisnici će i dalje moći proslijediti svoju poštu do elektroničkih sandučića u javnim servisima (Outlook ili Gmail za skole.hr korisničke račune).

O novim uslugama saznajte sve na webinaru i CUC-u

Predstavljanje rada u novim sustavima kao i sve važne informacije i odgovore na pitanja korisnici će moći dobiti na webinaru koji će se održati 21. travnja 2023. od 10 do 11:30 sati.

Na webinar se možete prijaviti kroz aplikaciju EMA na sljedećoj poveznici: https://ema.e-skole.hr/edukacija/19110

Korisnici koji nisu u mogućnosti prisustvovati webinaru sve informacije će moći pronaći na snimci webinara koja će biti dostupna na našim stranicama.

Nova WordPress platforma za uređivanje web stranica škola bit će predstavljena i puštena u produkciju na CARNET-ovoj konferenciji za korisnike CUC 2023 u Rovinju (26. – 28. travnja 2023.).

Dodatne informacije

Dodatne informacije dostupne su na sljedećim poveznicama:

Za sve prijedloge i upite na raspolaganju je CARNET-ov Helpdesk na adresi: helpdesk@carnet.hr ili putem telefona 01/6661 555.