Cilj projekta je kod učenika, ali i svih drugih sudionika, osvijestiti nepovoljan utjecaj prekomjerne i nepromišljene uporabe tehnologije na duševno i tjelesno zdravlje te na socijalne i komunikacijske vještine. Naravno, namjera nije tehnologiju prikazati u negativnom svjetlu. Naprotiv, tehnološki napredak mnoge nam je stvari učinio dostupnijima. Važno je razlučiti kada su nam pametni telefoni, računala i slični uređaji saveznici, a kada postajemo njihovi robovi. Stoga je naglasak na aktivnostima koje od učenika zahtijevaju što više kretanja i potiču ih na druženje i zajedništvo.
Na satu hrvatskog jezika u uvodnom dijelu sata knjižničarka je učenicima pročitala prvu priču iz slikovnice „Računalom do znanja“. Nakon razgovara o pročitanoj priči, učenici su mozgali o asocijacijama na riječ internet. Asocijacije su bile sljedeće: igra, računala, pretraživanja, linkovi, dopisivanje, Google, videopoziv, YouTube itd. U priči se spominje riječ PlayStation (video igrica za djecu), a danas su učenike podsjetili na društvene igre koje se mogu igrati u školskoj knjižnici ili u učionici (Scrubble, Pictionary, Čovječe, ne ljuti se!, šah, memory, itd.). Učenici su zatim igrali različite društvene igre do kraja sata.
Na satu likovne kulture učenici su crtali “mustre po stolu” na clip art papiru koristeći crni flomaster ili flomaster u boji. Mustra (uzorak) je preuzeta iz „Veličanstvene bojanke za odrasle – probudite umjetnika u sebi”.
Na satu tjelesne kulture imali su aktivnosti vani: učenici su igrali zaboravljenu igru „Gumi-gumi“ koja povoljno djeluje na razvoj motorike, ritmičnosti, kreativnosti, spretnosti, ravnoteže te na akomodaciju oka. Igrali su i igru „Školica“ gdje su razvijali osjećaj ravnoteže, spretnost, preciznost te snagu noge. Također, igrali su i igru „Ide maca oko tebe“ koja potiče razvoj usredotočenosti, snalažljivosti, spretnosti i brzine. Zatim, igrali su i igru „Premetanja“ koja potiče maštu, kreativnost, osjećaj za samokontrolu te finu motoriku. Učenicima se najviše svidjela igra „Slijepi miš“ koja potiče razvoj orijentacije, snalažljivosti i usredotočenosti.
Ideje i objašnjenja o svakoj igri mogu su pronaći u knjigama Divne Todorović pod nazivom „Zanimljive dječje igre“ i „Najljepše igre na otvorenom“. Na satu razredne zajednice učenici su pisali sastavak „Kako sam proveo/la dan i kako sam se osjećao/la bez interneta?“. Učenici su bili vrlo iskreni i poželjeli su opet čim prije obilježavanje još jednog „Dana BezVeze“.