Učenici su imali zadane aktivnosti i ishode koje su morali ostvariti u projektu. Osmisliti su i napravili glazbene instrumente koje su koristiti u svom eksperimentalnom radu. Koristeći karton, žicu, plastične čaše, rižu, vodovodne cijevi, boce, stakleni i drveni štapić i šperploču učenici su napravili ksilofon, harfu, gitaru, panove svirale, bubnjeve i udaraljke.
Nadalje, napravili su radne listiće s ulaznom karticom, kratkim teorijskim dijelom, priborom, zadacima istraživanja i izlaznom karticom. Ulaznom karticom provjerili su prethodno stečeno znanje, kratkim teorijskim dijelom uveli su svoje kolegice i kolege u istraživački rad od postavljanja hipoteze do izvođenja zaključka i na kraju su izlaznom karticom provjerili stečeno znanje izvođenjem eksperimenta.
Učenici Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo osmisliti su skladbu koju su odsvirali koristeći svoje glazbene instrumente, a učenici Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku koristili su aplikaciju „Visual analyzer“ kojom su odredili razinu zvuka i izračunali intenzitet na zadanoj udaljenosti.
Završnica projekta organizirana je u Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku. Učenici su u manjim skupinama rješavali radne listiće svojih kolegica i kolega, a na kraju su im za njihov trud i rad uručene diplome. Veliku podršku u projektu dobili su od ravnatelja i psihologinja te profesora glazbene umjetnosti.