Učenici sedmog razreda OŠ „Matija Gubec” iz Čeminca, uz mentorstvo učiteljice matematike i fizike Jasmine Alilović, sudjelovali su u školskoj godini 2022./2023. u međunarodnom eTwinning projektu DigiMath-Digital Education in Mathematics.
Hülya Buyankara (Yunus Emre Anadolu Lisesi, Bingöl, Turkey) osmislila je i, s partnericom iz Srbije Slađanom Ćiricom (OŠ”Ratko Mitrović”, Beograd, Srbija), pokrenula međunarodni eTwinningov projekt DigiMath-Digital Education in Mathematics.
Projekt je registriran u studenom 2022. , a završio u srpnju 2023. prijavom za stjecanje Nacionalne oznake kvalitete. Ujedinio je osnovne i srednje škole iz Hrvatske, Srbije, Turske, Gruzije, Portugala, Španjolske i Jordana. Ciljna publika projekta bili su učenici u dobi od 10 do 16 godina, koji su uključeni u inovativne i kreativne aktivnosti koje povećavaju utjecaj digitalnog okruženja na vještine učenja matematike. Tijekom faze uspostavljanja, projekt je započeo sa 17 učitelja i 112 učenika iz 17 škola. Projekt je završilo 15 škola, 15 učitelja i 108 učenika.
Nakon upoznavanja, učitelji i učenici su izradili svoje avatare te avatare svojih školskih timova.
Uslijedila je izrada loga i postera projekta.
U svrhu istraživanja sigurnosti na internetu te etike eTwinninga, formirane su miješane skupine učenika i učitelja koje su dobile različite zadatke: izraditi strip, infografiku, poster, kviz, umnu mapu, video prezentaciju, oblak riješi, križaljku i slično. Navedena aktivnost, osim što je djelovala edukativno, dodatno je i povezala sudionike projekta.
Njihove uratke možete pogledati u e-knjizi izrađenoj u Book Creatoru na poveznici:
e-knjiga o sigurnosti na internetu i etici eTwinninga
U sklopu aktivnosti projekta, planiranih u ožujku, 14. ožujka obilježen je i Međunarodni dan matematike. Kako su to učinili učenici OŠ „Matija Gubec” iz Čeminca možete pogledati u video uratku napravljenom u Canvi na poveznici:
14. ožujka-Međunarodni dan matematike
S DigiMathom neki od učenika radili su i prve aktivnosti u GeoGebri. Radove učenika 7. razreda OŠ „Matija Gubec” iz Čeminca pogledajte na poveznicama:
kocka i simetrije
Nakon kratke edukacije putem webinara, družili smo se i kroz Pizza aktivnost na temu proporcije u Desmos razredu. Više o tome možete vidjeti na poveznici: Pizza aktivnost .
Učitelji i učenici su komunicirali putem twinmaila, tema otvorenih u twinspace forumu, webinara te Whatsapp grupe. Sve su projektne aktivnosti (u razdoblju od studenog 2022. do srpnja 2023.) diseminirane na mrežnim i Facebook stranicama škola sudionika projekta, na projektnoj Facebook stranici te projektnom blogu. Sudionici projekta koristili su u radu Web 2.0 alate .
Evaluacijske ankete su provedene i na početku i na kraju projekta s učiteljima, učenicima i roditeljima učenika koji su u njemu sudjelovali. Rezultate anketa možete vidjeti u priloženom pdf dokumentu.
Kroz projekt su se razvijale vještine suradničkog rada, stvarala svijest o odgovornosti. Završili smo sve planirane aktivnosti i pri tom aktivno koristili Web 2.0 alate. Bilo je to bogato eTwinning iskustvo. Svi naši članovi napravili su ukupnu procjenu projekta u AnswerGardenu.