Državni stručni skup se održavao 28. i 29. rujna, u Zagrebu. Na skupu održali su radionicu “Postani AR umjetnik u nastavi”. Radionica se održavala sklopu cjeline učenja i poučavanja u digitalnom i postdigitalnom svijetu.
Osnovni cilj radionice je bio osposobiti odgojno-obrazovne radnike da steknu znanja, razvijaju digitalne vještine i kompetencije te kreiraju i uređuju interaktivne sadržaje proširene stvarnosti (AR). Učitelji su također prikazali primjenu navedene aplikacije i primjere dobre prakse u nastavi Geografije.
ARTutor je obrazovna platforma koja omogućava kreiranje, uređivanje i objavljivanje sadržaja proširene stvarnosti, i to na jednostavan način. Platformu je razvio Istraživački laboratorij za napredne obrazovne tehnologije i mobilne aplikacije (AETMA) na Međunarodnom grčkom sveučilištu 2016. godine. Ova aplikacija omogućava da se „ožive“ različiti tekstovi i knjige čime učenje i poučavanje postaje interaktivnije. Istovremeno se potiče kreativnost i razvijaju digitalne vještine. Primjena ARTutora pridonosi samostalnijem učenju pojedinih sadržaja u vlastitom tempu učenja.
Dodatno o platformi (i aplikaciji) ARTutor možete pročitati u Wakelet kolekciji.