U vrijeme digitalne tehnologije kada knjige ostaju u sjeni interneta i postaju skoro pa zaboravljene potičemo uključivanje učenika u projekte koji promoviraju čitanje kao naviku.
U našim učionicama imamo čitače, ali ih odgajamo da postanu čitatelji. Želimo unaprijediti njihove čitalačke vještine i izgraditi kulturu čitanja. Brojni su načini kako možemo poboljšati vještinu i tehniku čitanja, te postići da ono bude aktivno i učinkovito i da svi učenici postanu motivirani čitatelji. Neki učenici od najranije dobi pokazuju interes za čitanje jer su često okruženi knjigama, pričama i slikovnicama. Oni slabiji kod kojih čitanje još nije automatizirano, koji čitaju manje i odbijaju čitanje trebaju pomoć kako bi se otklonio otpor prema pisanoj riječi. Za to su potrebni trajni poticaji koji će pobuditi njihovu dječju radoznalost i čitanje pretvoriti u ugodnu i zabavnu aktivnost.
Kako bi usavršili svoje navike čitanja i druženja s knjigom učenici i učiteljica Alma Hess pridružili su se eTwinning projektu „Uz čitanje riječi rastu“ koji se već treću godinu zaredom uspješno provodi. Brojnim aktivnostima u sklopu projekta razvijaju se vještine čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela što predstavlja glavni cilj cjelokupnog projekta. Autorice projekta su Ljiljana Marinjak, Marija Bulut Lukačević i Snežana Stević. Projekt se provodi od rujna 2023. godine do lipnja 2024. godine kada će iz naših školskih klupa izaći puno lijepih priča, kreativnih uradaka i zanimljivih radova.
Zajedničkim projektnim aktivnostima vesele se svi učenici, ali i učiteljice zbog planiranih virtualnih druženja u kojima će se suradnja svih sudionika proširiti i izvan granica naše domovine. Suradničkim aktivnostima rad će se prezentirati ostalim partnerskim školama. Još uvijek ima izvrsnih čitača koji se vole družiti s knjigom i koji rado ulažu svoje vrijeme u čitanje. Zabavna je to aktivnost, pa iako ponekad predstavlja intelektualni napor vrijedi svakog truda i uloženog vremena.