Zajedno s dvije kolegice, otputovala je u Dublin, gdje su u organizaciji English Matters, European CPD Programme pohađale intenzivne tečajeve u trajanju od sedam dana.
Profesorica je pohađala tečaj „Activate your english for Teaching (B1+,B2)“, što joj kao profesorici ekonomske grupe predmeta u području turizma i ugostiteljstva predstavlja jedno vrijedno i korisno iskustvo. Razvijanje kompetencija u engleskom jeziku kao alatu za podučavanje dijela kurikuluma (poglavito u predmetu Recepcijsko poslovanje), ali i kao sredstvo komunikacije u svakodnevnom situacijama, od velike je važnosti, kao i za sudjelovanje u daljnjim Erasmus+ projektima.
Sudionici na svim tečajima koji su se održavali u Dublinu u navedenom terminu došli su iz trinaest Europskih zemalja, te iz različitih nastavnih područja. U grupi bili su predstavnici iz Italije, Francuske, te profesorica iz Hrvatske. Kroz zanimljivih sedam dana edukacije istraživali su i učili o irskoj kulturi, društvu, povijesti i jeziku, kao kontekstu za izradu nastavnih resursa slijedeći metodologiju English Matters „Context4Content“. Sudjelovali su u radionicama i grupnim raspravama, usavršavali konverzaciju i reflektivno pisanje, sudjelovali u aktivnostima umrežavanja unutar europske dimenzije u obrazovanju i raspravljali o strategijama diseminacije (European Dimension in Education and Dissemination Strategies).
Osim u učionici (nastava se održavala u National College od Ireland u Dublinu), nova znanja i iskustva upijali su i u terenskoj nastavi u muzejima, na gradskim atrakcijama, te u fascinantnom Glendaloughu- irskoj prirodnoj i povijesnoj baštini. U predivnom ambijentu glečerske doline s jezerima, poznatom po ranosrednjovjekovnom samostanskom naselju, koje je u šestom stoljeću osnovao Sveti Kevin i u pratnji stručnog vodiča, na licu mjesta učili su o vrijednoj baštini Glendalougha.
Zadnji dan tečaja svaka grupa predstavljala je svoj portfolio u kojem su trebali pokazati što su naučili u proteklim danima, uz reprezentativne fotografije i opise, te navesti s kim i kako će dijeliti stečena znanja i iskustva.
Na koncu, zaključuju da je svima ova edukacija, osim usvajanja novih znanja i vještina, otvorila nove mogućnosti profesionalnog razvoja i buduće suradnje s kolegama i školama iz drugih europskih zemalja, jer naglasak je svakako na europskoj dimenziji mobilnosti.