Maturanti su odabrali nekoliko antologijskih pjesma omiljenih hrvatskih autora te su ih metodom kolažiranja, koja podrazumijeva izrezivanje stihova te njihovo sjedinjavanja sa stihovima neke druge pjesme, zaogrnuli u novo ruho.
Učenici su školsku knjižnicu pripremili za čitanje novonastale poezije te su 7. studenog 2023. godine tijekom velikoga odmora organizirali čitanje svojih uradaka, a na susret čitanja poezije pozvali su ostale učenike škole, kao i članove školskoga čitateljskoga kluba KnjiGAMarenje koji su čitali vlastitu poeziju ili poeziju poznanika ili prijatelja. Učenici su nakon čitanja poezije izradili TikTok najavnice kolažiranih pjesama kojima su nastojali aktualizirati i osuvremeniti svima poznate stihove.
Metoda kolažiranja podrazumijeva završni čimbenik Bloomove taksonomije koji se odnosi na kreaciju potaknutu, u ovom slučaju, književnim tekstom. Takav način kreativnoga izražavanja, kao i digitalno osuvremenjivanje stihova, predstavljaju aktualizaciju djela, olakšavaju recepciju književnih tekstova te nude mogućnost reinterpretacije i rekonceptualizacije već poznatih književnih djela. S druge strane, izražajno čitanje kolažiranih i vlastitih pjesama potiče razvijanje komunikacijskih kompetencija, obogaćuje dijalog o književnom tekstu na vršnjačkoj razini te razvija govorenje i slušanje kao vrijedne jezične djelatnost.