prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Treća Virtualna večer poezije i proze o Vukovaru

Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje i ove je godine ujedinio dvadesetak osnovnih škola s područja cijele Republike Hrvatske, čiji učenici i učitelji od listopada predano rade na aktivnostima vezanim uz obilježavanje spomenutog praznika, sve u sklopu projekta Želim(o) biti dio vukovarskog spomenara.

Večer uoči praznika tako je u virtualnom okružju održana već tradicionalna Večer poezije i proze o Vukovaru. U ovom je javnom događanju krasnoslovima sudjelovalo dvadesetak mentora, učitelja Hrvatskoga jezika, razredne nastave, vjeronauka i povijesti, te oko tridesetero učenika u dobi od 10 do 15 godina.

Cijela večer je odisala zajedništvom, razumijevanjem i neopisivim mirom, koji je dodatno pomogao da učenici zaista postanu zvijezde koje su nas, izvedbu po izvedbu, vodile programom. Neki su sudjelovali uživo, neki su sudjelovali audiovizualnim zapisima, ali ljepota izgovorene riječi, obogaćena vodstvom mentora, sve je povezala u prekrasnu cjelinu i učinila događanje trajno zapamćenim u srcima prisutnih.

Koordinatori projekta Želim(o) biti dio vukovarskog spomenara su Osnovna škola Koprivnički Ivanec, Osnovna škola „Grigor Vitez“, Sveti Ivan Žabno, te Osnovna škola „dr. Andrija Mohorovičić“ iz Matulja, čiji je učitelj hrvatskoga i engleskoga jezika, prof. Dario Abram, bio kreator i moderator cjelokupnoga programa.

Ovo je događanje bila jedna od gesti kojima su učitelji cijele Hrvatske ujedinjeno, sa svojim učenicima prigodno zahvalili svima onima koji su u Domovinskome ratu dali svoje živote za našu budućnost.

Projekt koji nosi naziv prema romanu Pavla Pavličića Vukovarski spomenar, nastavlja s aktivnostima i nakon 18. studenog te će učenici sa svojim mentorima sve do siječnja, kada će svi učenički uradci biti objedinjeni i objavljeni u mrežnoj knjizi, nadograđivati svoja znanja, učiti o novijoj povijesti svoje domovine, te suradnički kreativno i stvaralački djelovati i učiti jedni od drugih.