Seminar se oslanjao na umjetničke vještine (crtanje, slikanje, pisanje, gluma, fotografija…) povezane s digitalnim vještinama izrade videa i digitalnih prezentacija. Povezujući kreativno izražavanje s analitičkim i kognitivnim pristupom korištenja digitalne tehnologije, umjetne inteligencije (AI), suradnje i komunikacije sudionici su se upoznali s procesima povezivanja lijeve i desne strane našeg mozga, kreativnog i kritičkog mišljenja koji pospješuju razvoj svih ostalih životnih vještina.
Sudionice su bile uključene u aktivan proces učenja fokusiran na osobno iskustvo i samoizražavanje, gdje su se kombinirali kognitivni i emocionalni elementi u svrhu razumijevanja i dužeg zapamćivanja znanja. Koristile su se mrežnim alatima za dijeljenje materijala (Instagram, Pinterest i YouTube) kako bi se olakšalo društveno dijeljenje materijala u učionici te učilo na interaktivan način. Naglasila se važnost integracijskog povezivanja s drugim predmetima, osobito se naglasak stavio na povezivanje s informacijsko-komunikacijskim tehnologijama i kreativnim i efikasnim korištenjem Chat gpt-a za učenje kroz igru i zabavu.
Upoznali su se s kreativnim mogućnostima korištenja Canve, online aplikacije za grafički dizajn osobito na primjeru kolaborativnog crtanja i kreativnog izražavanja i izrade multimedijskih prezentacija. Seminar je naglasio važnost društvenih mreža, javnih objava i lažnih vijesti (Fake news) te razumijevanje mimova (memes) kao način izražavanja supkultura s ciljem stvaranja dvosmislenog znančenja neke fotografije, crteža, ilustracije objavljenog na internetu.
Veliki značaj se posvetio izučavanju pojma sigurnog okruženju učenika (Safe space) kako bi se oni osjećali ugodno kod izražavanja svojih stavova i mišljenja te ponašanja u određenoj školskoj aktivnosti. U tom je kontekstu predstavljena metoda Choice boards gdje se učenicima ponude aktivnosti koje moraju napraviti, kao i one koje mogu samostalno odabrati.
Kako je cijeli seminar naglašavao važnost kreativnosti, posebna se pozornost usmjerila na tehnike razvoja kreativnog mišljenja, tzv. Thinking Routine, gdje se osmišljava priča u tri koraka: početak, sredina, kraj te se stvaraju razne varijacije na zadanu temu. Naglasak se stavio i na Icebreaker aktivnosti za opuštanje i jačanje suradničkih vještina te su se prikazali razni kreativni primjeri.
Jedan od glavnih ciljeva seminara bio je razumjeti kako aktivno održavati pozornost i motivaciju učenika tijekom učenja i poučavanja te kako imati povjerenja u vlastiti kreativni proces. Nakon svakog završenog dana seminara sudionici su vodili dnevnik (Journaling), gdje su dosadašnja znanja trebali povezati sa novostečenim znanjima i razmisliti kako ih mogu primijeniti u budućnosti.
Posljednji dan se odnosio na kulturološko upoznavanje grada Amsterdama. Stariji dijelovi grada ispresjecani s 160 kanala koji su upisani na UNESCO-ov popis svjetske baštine u Europi. Za Amsterdam se smatra da je biciklistička prijestolnica svijeta – 60 % stanovnika starijih od 12 godina svakodnevno vozi bicikl bez obzira na vremenske uvijete. Biciklizam je u Amsterdamu stil života, a mnoge tvrtke isplaćuju dodatak na plaću svim svojim zaposlenicima koji na posao dolaze biciklom, jer smatraju da vožnja na dva točka doprinosi i boljem zdravlju.
Amsterdam grad prepun muzeja i galerija, poput Državnog muzeja (Rijksmuseum) s najvećom zbirkom nizozemske umjetnosti gdje se mogu vidjeti i Rebrantova djela; Van Goghov muzej; muzej suvremene umjetnosti Moco itd. Brojne turističke atrakcije u gradu godišnje privlače oko 3.66 milijuna posjetitelja. Više o Erasmus akreditaciji OŠ Jagode Truhelke na poveznici.