Koliko etnologija i kulturna antropologija mogu doprinijeti kvalitetnijem obrazovanju koje će počivati na društvenoj inkluziji i interkulturalizmu? Postoje li prostor i interes za integraciju nematerijalne kulturne baštine u nastavu i koje kompetencije ona razvija kod učenika? O ovim i drugim pitanjima koja se tiču intersekcije kulture i obrazovanja govorimo na radionici u okviru koje će biti predstavljene prakse iz UNESCO-vog vodiča: ‘Teaching and Learning with Living Heritage’.
Vodič je rezultat zajedničkog pilot projekta UNESCO-a i Europske komisije pod nazivom Europska godina kulturne baštine 2018.: Angažiranje mladih za uključivu i održivu Europu. Vodič je namijenjen učiteljima, knjižničarima ali i svim etnolozima i kulturnim antropolozima koji surađuju s obrazovnim institucijama i koji teže integrirati nematerijalnu kulturna baštinu te znanja i vještine koji se generacijama prenose unutar zajednice u različite oblike obrazovnih programa i/ili nastavu.
Radionica ima za cilj doprinijeti razvoju interkulturalnih kompetencija obrazovnih djelatnika različitih profila, osposobiti etnologe i kulturne antropologe za rad u formalnim i neformalnim obrazovnim sustavima i programima te potaknuti promišljanje vlastite poziciju unutar takvih suradnji.
Radionicu će voditi dr. sc. Tamara Nikolić Đerić, viša kustosica i kulturna antropologinja, ko-autorica vodiča. Sudjelovanje je besplatno.
Svi zainteresirani za sudjelovanje mogu se prijaviti putem e-adrese: hrvatskoetnoloskodrustvo@gmail.com.