Kroz realizaciju ovog projekta, autorice Lejla Hujdur iz Srednje ekonomske škole Sarajevo i Sanja Zrilić iz Ekonomske škole Vukovar, podučavaju učenike financijskoj pismenosti što je jedna od ključnih kompetencija 21. stoljeća. Financijska pismenost razvija se i kroz globalnu kampanju pod nazivom Svjetski tjedan novca (GMW) koju godišnje organizira Međunarodna mreža za financijsko obrazovanje, Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD/INFE) tematski se usklađuje s aktualnim okolnostima svjetske ekonomije.
Istraživanje o financijskoj pismenosti učenika, provedeno je među učenicima četvrtih razreda Ekonomske škole Vukovar, usmjerenja Ekonomist, te Srednje ekonomske škole Sarajevo, smjer Bankarski tehničar. Anketa je provedena na uzorku od 22 učenika (N=22). U anketi je sudjelovalo više djevojaka 68,2 % a čak 81,8 % anketiranih učenika je između 18 i 19 godina.
Nakon provedenog istraživanja, utvrdili su kako većina, čak 86,4 %, učenika zna što znači biti financijski pismen. Većina učenika financijsku pismenost stekla je u školi 72,7 % a njih 40,9 % iz izvora koji nisu vezani za školu. Osim toga, došli su do spoznaje kako 50 % učenika zna da će vrijednost ušteđevine pri 2 % godišnje inflacije za godinu dana vrijediti manje a učenici su se izjasnili i o svom džeparcu: njih 77,3 % dobije džeparac, većini je dovoljan za njihove potrebe, svjesni su koliko mjesečno potroše, njih 68,2 % a njih 72,7 % uspije i uštedjeti. Na pitanja o bankama, njih 86,4 % ima otvoren račun u banci a samo 54,5 % učenika je odgovorilo da koristi mobilno bankarstvo. U budućnosti, ispitane učenike zabrinjavaju različiti financijski problemi: ostanak bez posla, kredit, prevelika potrošnja ali i inflacija no kad je novac u pitanju, najviše anketiranih učenika vjeruje savjetima svojih roditelja, njih 72,7 %. Rezultate cjelokupnog istraživanja mogu se pronaći u dokumentu u prilogu.