Anketirano je 150 sudionika, uključujući 67 učenika, 58 roditelja, 23 učitelja te dva stručna suradnika knjižničara. Uzimajući u obzir reprezentativan broj sudionika, rezultati istraživanja pružaju uvid u funkcioniranje novog programa u školi.
Roditelji su izrazili različita stajališta, iako ih je većina zadovoljna provedbom programa. Većina smatra da je uspjeh njihove djece sličan prošlogodišnjem, s pozitivnim komentarima o smanjenju vremena provedenog učeći kod kuće, zadovoljstvu raznolikim izvannastavnim aktivnostima, ali i zabrinutost zbog umora djece. Iako većina podržava ukinuće domaćih zadaća, neki ističu i nedostatke poput nedovoljne motivacije za učenje kod kuće zbog predugog boravka u školi. Učenici su općenito zadovoljni novim programom, posebice rekreacijskim pauzama i B1 izvannastavnim aktivnostima. Ipak, primijećen je i umor među učenicima, što ukazuje na potrebu za daljnjim prilagodbama kako bi se osigurala ravnoteža između obrazovnih zahtjeva i dobrobiti učenika. Većina učitelja podržava program, ističući prednosti A2 programa i raznolikost B1 izvannastavnih aktivnosti, ali i izražavajući zabrinutost zbog umora i premalo prilagođenog materijala.
Analiza rezultata pomaže školi u prilagodbi programa kako bi bolje odgovarao svim sudionicima u obrazovnom procesu. U konačnici, istraživanje će biti ključno za daljnje unapređenje obrazovnog sustava i ostvarenje ciljeva cjelodnevne škole. Cjeloviti rezultati istraživanja kojeg je proveo učitelj Povijesti i Hrvatskoga jezika, dr. sc. Željko Predojević, mogu se vidjeti u priloženom dokumentu.