Od prvog dana sudionici su se kroz well-being pristup upoznali s inovativnim pristupom temi klimatskih promjena, globalnog zatopljenja, UN-ovim ciljevima održivog razvoja te aktivnog građanstva. Ovaj tečaj pružio je polaznicima sveobuhvatnu svjetsku perspektivu o održivom razvoju, globalnoj povezanosti, nepravdi, ekološkim otiscima i međusobnom odnosu koji svi dijelimo kada se radi o borbi protiv klimatskih promjena. Svaki dan su se analizirali temeljni uzroci suvremenih globalnih izazova, upoznavajući se s novim spoznajama, vještinama i alatima za osnaživanje učenika kao globalnih građana.
Osnovni cilj je bio potaknuti učenike da postanu dio promjena koje žele vidjeti u svijetu. Naime, učitelji snose odgovornost poticanja i osnaživanja mladih generacija globalnih građana relevantnim znanjem, kritičkim razmišljanjem i aktivnom empatijom. Podizanjem svijesti o temama globalnog građanstva kao što su nepravda, nejednakost i održivi razvoj te uključivanjem obrazovanja učenika o UN-ovim ciljevima održivog razvoja, polaznici su se završetkom tečaja upoznali s praktičnim nastavnim strategijama te mogućnostima integriranja obrazovanja i globalnog građanstva na holistički način kroz djelotvorne projekte i održive rezultate.
Kao krajnji rezultat intenzivnog tečaja osmišljen je zajednički projekt s učiteljima iz Finske (Karhunmäki school, Joensuu, Finland) i Španjolske (Escola Ofcial d’Idiomes Barcelona III – Sant Gervasi, CEIP L’Olivera, L’Eliana, Valencia, España) pod nazivom “My water is our water”.
Početak ovog eTwinning projekta planiran je za sljedeću školsku godinu a cilj mu je podržati održivi način života učenika, razviti vještine učenika, jezične i međukulturalne kompetencije kao i ICT vještine, podići svijest o važnosti globalnog građanstva kako bi se povećalo osnaživanje i priznanje učenika, osnažiti svijest o značenju vode u našim svakodnevnim životima u projektnim zemljama, prepoznati sličnosti i razlike u krugu i korištenju vode u zemljama sudionicama, pomoći učenicima da razumiju povezanost klime, vremena, vode i klimatskih promjena, pomoći učenicima da shvate da njihovo djelovanje ima veliko značenje u pogledu klimatskih promjena, stvoriti europsku mrežu između škola i učenika iz zemalja sudionica, mjeriti svoj water foot print, PH vode, količinu padalina kroz odabrane aplikacije. Učiteljica Valentina Lasić predstavila je učenicima škole planirani projekt te provela početne aktivnosti kao diseminaciju Erasmus tečaja.