Naime, osim petaša i šestaša iz Hrvatske, sudjelovali su učenici iz Italije, Grčke, Francuske, Češke Republike, Njemačke, Poljske, Ukrajine, ali i izvan Europe: Južna Koreja, SAD i Indija su također bile zemlje partneri.
Kao što sam naziv projekta kaže, cilj je bio promišljati o tome koje vrijednosti čine dobre građane i što to znači biti građanin svijeta. Ovaj je projekt trajao cijelu godinu, a različitim su se aktivnostima obilježili dani poput Europskog dana jezika, Dana sigurnijeg interneta, Dana Europe i Tjedna kodiranja. Učenici su surađivali i na temu komunikacije, zdrave prehrane i zaštite okoliša. Svaka od ovih tema obrađena je na drugačiji način (kvizom, zajedničkom prezentacijom, zajedničkim upitnikom, digitalnom igrom) i kroz različite alate. Nekima od njih su se koristili i ranije, a neki su im bili novi. Ostali su ciljevi projekta bili razvijati komunikacijske i jezične vještine, digitalne i socijalne vještine, rad u skupinama te potaknuti učenike na promišljanje o sličnostima i razlikama među državama i kulturama. U ovom je projektu naglasak bio na suradnji među zemljama partnerima pa je pregršt aktivnosti u kojima su učenici surađivali u internacionalnim timovima.
Izrazi vezani uz boje i digitalna igra, međunarodna kuharica, komunikacijske navike mladih, zajednička prezentacija o osobinama koje čine prave građane Europe…. Sve to i mnogo više možete pronaći u završnom proizvodu projekta “Better Global Citizens”.
U časopisu mogu se pronaći poveznice na sve aktivnosti kojima su se bavili. Posebno ističu i priču uz koju su učenici dodatno vježbali pisanje, čitanje, ali i govor na engleskom jeziku. Svaka je skupina napisala jedno poglavlje priče nastavljajući se na prethodno napisano poglavlje, ilustriralo ga te snimilo audiozapis prethodnog poglavlja. Zajednički su izabrali najbolju ilustraciju za naslovnicu i sam naziv priče. Priču također možete pročitati u časopisu.
Još se jednom eTwinning pokazao kao izvrstan način za međunarodnu suradnju, ali i kao pomoć pri jačanju komunikacijskih i digitalnih vještina učenika osnovnoškolske dobi.