prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

eTwinning projekt “School Education Accreditation and Innovation in Education”

U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj se u školskoj godinei 2023./2024 provodi eTwinning projekt  “School Education Accreditation and Innovation in Education”.

Projekt su pokrenuli Nada Ratković, nastavnica ekonomske grupe predmeta iz Srednje strukovne škole Ban Josip Jelačić Sinj, i Seçil Uçum, nastavnica engleskog jezika iz Turske.

Kao nova prilika za rast, projekt je osnovan s partnerskom školom kao dio šire Erasmus inicijative i dobivanja Erasmus+ akreditacije. U projektu sudjeluje 14 nastavnika i 100 učenika iz Turske, Gruzije, Španjolske, Rumunjske i Hrvatske. Projekt je fokusiran na učenike u dobi od 15 do 18 godina koji će iskoristiti tehnološke napretke u stvaranju inovativnih obrazovnih okruženja, korištenju digitalnih 2.0 alata i pružanju osnovnog znanja o kodiranju, sve u sklopu Erasmus inicijative.

Kako bi se utvrdio najbolji model rada kroz suradnju s partnerima i akreditiranim školama, unutar projekta planirani su ishodi, aktivnosti i očekivani rezultati za unaprjeđenje obrazovnih praksi. Aktivnosti i rezultate u eTwinning projektu koristit će partneri koji nisu korisnici Erasmus+ akreditacije kako bi se akreditirali i povećali broj neposrednih korisnika te ukazali na značaj i prednosti korištenja akreditacije. U projektu su isprobane nove vrste aktivnosti za Erasmus+ projekt.

Korištenje eTwinning platforme i suvremenog modela obrnute učionice omogućuje učenicima rad od kuće, učenje vlastitim tempom i dublje razumijevanje gradiva kroz praktičnu primjenu. Rad od kuće pruža učenicima fleksibilnost u učenju i pristup obrazovnim materijalima u bilo kojem trenutku, čime se poboljšava njihova autonomija i odgovornost za vlastito učenje.

Primjena digitalnih 2.0 alata omogućila je interaktivno učenje i suradnju među učenicima. Učenici su stjecali osnovna znanja o programiranju kroz jednostavne i praktične zadatke koristeći jezike poput Scratcha ili Pythona. Projekt je usmjeren na rad s inovativnim i kreativnim pristupom, koji omogućava zabavu tijekom učenja.

Uz obrnutu učionicu, projekt je koristio igrifikaciju u obrazovanju, uvodeći igre i natjecanja kako bi se povećala angažiranost učenika. Također je primijenjen interdisciplinarni pristup, integrirajući različite predmete kako bi se omogućilo holističko učenje. Aktivnosti u sklopu projekta osmišljene su da budu zabavne i edukativne, uključujući tematske radionice i projektne dane. Učenje kroz igru i kreativne zadatke povećalo je motivaciju i angažiranost učenika, čime obrazovni proces postaje dinamičniji i privlačniji.

eTwinning projekt uspješno je unaprijedio obrazovne prakse kroz primjenu inovativnih metoda poučavanja i integraciju informacijskih tehnologija. Projekt je rezultirao povećanjem digitalne pismenosti učenika koji su stekli osnovne vještine kodiranja i postali kompetentni korisnici digitalnih 2.0 alata. Implementacija inovativnih metoda poučavanja povećala je angažiranost i uspjeh učenika.

Kroz zabavne i interaktivne aktivnosti učenici su uživali u procesu učenja, što je povećalo njihovu motivaciju i zadovoljstvo obrazovanjem. Kroz jačanje međunarodne suradnje i dijeljenje resursa, uključujući obrnute učionice i eTwinning platformu.  Omogućilo se povezivanje s partnerskim školama i razmjena ideja i resursa. Tako su unaprijeđene obrazovne prakse i međukulturno razumijevanje. Učenici su stekli relevantne vještine i znanja te razvili sposobnosti za uspjeh u 21. stoljeću.

Konačni digitalni proizvodi proizvedeni u sklopu ovog projekta bit će javni na svim dostupnim obrazovnim portalima. Svim sudionicima digitalni materijali će poslužiti kao motivacija za zajedničko i novo učenje te razmjenu novih iskustava, a ostalima će poslužiti kao primjer dobre prakse.

eTwinning projekt “School Education Accreditation and Innovation in Education” pokazao je kako inovativni pristupi obrazovanju mogu značajno poboljšati obrazovne ishode i pripremiti učenike za buduće izazove.

Kroz primjenu obrnute učionice i eTwinning platforme, učenici su stekli ključne vještine i znanja potrebna za uspjeh u modernom društvu .U projektu se isprepleću sve među-predmetne teme: osobni i socijalni razvoj, održivi razvoj, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, učenje kako učiti, zdravlje, poduzetništvo i građanski odgoj i obrazovanje.