prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Međunarodni eTwinning projekt “E(uro)SCAPE Room”

“E(uro)SCAPE Room” je međunarodni eTwinning projekt u kojem je Osnovna škola Pavao Belas sudjelovala.

Učenicima osmih razreda partneri su bili osmaši iz Grčke, Francuske, Španjolske, Italije, Njemačke, Češke, Turske, Poljske, Rumunjske i Portugala. U projektu kojem je cilj bio izraditi escape room je sudjelovalo 14 učitelja engleskog jezika i 240 učenika iz navedenih zemalja. e(uro)scape room

Krajnji cilj je bio osmisliti zajednički escape room o Europi. Toj zadnjoj aktivnosti prethodilo je upoznavanje kroz interaktivne igre te razmjenjivanje informacija uz upotrebu različitih digitalnih alata. Učenici su predstavili svoje škole, mjesta u kojima žive i svoje države. Istovremeno su istraživali zemlje partnere i tražili odgovore na pitanja iz područja povijesti, kulture, književnosti, kulinarstva, sporta i znanosti. Aktivnosti su bile suradničke te su svi rezultati kao i tijek aktivnosti prikazani na Twinspace dijelu Esep platforme. Padlet, Storyjumper, Bookcreator, Genially su tek neki od korištenih alata na kojima su surađivali učenici podijeljeni u međunarodne timove. Naša škola je radila u timu s Republikom Češkom. Međutim, redovno su se učenici upoznavali s radom ostalih timova iz drugih zemalja.

Ciljevi projekta su bili: upoznavanje drugih kultura, komunikacija na engleskom jeziku s vršnjacima iz Europe, digitalno opismenjavanje, timski rad i razvijanje samopouzdanja kroz istraživački rad.

Očekivani rezultati su i ostvareni. Učenici su prezentirali informacije o svojoj državi i iskoristili saznanja o partnerskim državama da kreiraju dio escape room-a o državi partneru. Učenici su imali uvid u rad svih drugih zemalja. Budući su činili dio tima Republika Češka-Hrvatska s njima su ipak najviše surađivali. Republika Češka i Hrvatska Storyjumper. Svakoj državi je posvećen dio escape room-a s ciljem upoznavanja baš te države. “E(uro)scape room” osim toga pruža uvid u prostore i rad Europskog parlamenta. Učenici su stekli nova znanja kroz igru. Ovakav oblik učenja ih je motivirao na istraživanje, probudio njihovu kompetitivnost i znatiželju. Svi su izrazili želju za daljnjim sudjelovanjem u sličnim projektima. Projekt se u potpunosti odvijao tijekom nastave engleskog jezika i usklađen je s kurikulumom engleskog jezika. Escape room zaigrajte na poveznici.