U projektu su uživali u zdravoj hrani, pripremali jelovnike i recepte. Učili su nazive jela, nutritivne vrijednosti pojedinih namirnica i osvijestili važnost zdrave prehrane. Projekt je usklađen s kurikulumom engleskog jezika za šesti razred te je u njemu sudjelovao 6. b razred. Učenici su projekt započeli pogledom u svoje hladnjake. Slike i popis hrane sortirane u zdravu i nezdravu dijelili su sa svojim vršnjacima u zajedničkom dokumentu “Healthy Food: What’s in your fridge?”.
Izrađivali su piramide zdrave hrane, osmišljavali jelovnike za svaki dan u tjednu u zajedničkom internacionalnom restoranu te smislili zagonetke koje su partnerima trebale zadati što više muke u odgonetanju. Škola je bila zadužena i za kreiranje digitalne interaktivne igre kroz koju su pobliže upoznali kuhinje drugih zemalja: Food Riddles Game. Izradili su i zajednički međunarodni božićni jelovnik. učenici su osmislili stranicu posvećenu vegetarijanskim jelima: International Holiday Menu.
Nadalje, svaka zemlja je prikazala video ili pisane upute za izradu nekog popularnog jela. Partneri su zatim odabrali nekoliko jela koje su pripremili i snimili video recepte. Krajnji proizvod objavljen je u zajedničkoj digitalnoj knjizi: International video cookbook.
Sve u svemu, ovo je bio jedan od zabavnijih projekata, a kao i uvijek ostvareni su ciljevi: interakcija, komunikacija, učenje, ali i zabava s vršnjacima iz drugih zemalja. Hrvatski učenici su pripremali talijanska i turska jela, njihove video recepte pogledajte na linkovima: Tiramisu made by Cro students i Turkish menemen.