Učenici su istraživali različite mogućnosti i aspekte umjetne inteligencije koji bi im mogli pomoći u razumijevanju nastavnih sadržaja. Projekt se također bavio etičkim implikacijama korištenja umjetne inteligencije, promicanjem vještina kritičkog razmišljanja i akademskog poštenja među učenicima. Sve aktivnosti su provođene na engleskom jeziku. U projektu je sudjelovalo nekoliko škola iz Hrvatske kao i škole iz Španjolske, Grčke, Rumunjske i Gruzije, a odvijao se putem ESEP platforme za europske projekte i suradnju. Sudjelujući u ovom projektu, učenici su stekli sveobuhvatno razumijevanje kako umjetna inteligencija može biti vrijedan resurs u njihovom obrazovanju.
Naučili su kako iskoristiti alate umjetne inteligencije kako bi poboljšali svoje iskustvo učenja i postigli akademski uspjeh. Tijekom projekta naučili su koristiti alate kao što su: Canva Text to Image za izradu loga projekta, Google Earth za zajedničku prezentaciju znamenitosti svoga grada, Quizizz.ai za izradu kvizova o kulturnoj raznolikosti, Padlet za suradnju, Microsoft Designer za izradu postera za Dan sigurnijeg interneta, Microsoft Copilot za izradu kalkulatora ugljičnog otiska. Kroz rasprave, suradničke aktivnosti i praktične primjene, učenici su unaprijedili i svoje jezične vještine engleskog jezika, razvili dublje razumijevanje održivosti i uloge umjetne inteligencije u suočavanju s globalnim izazovima.