Od 11. do 13. studenoga 2024. na Malti je održana transnacionalna aktivnost „Embrace inclusion and diversity in your Erasmus+ projects“ u organizaciji malteške nacionalne agencije za programe EU i AMPEU Hrvatska.
Tijekom spomenute aktivnosti predavači Petar Dukić i Sunčana Kusturin održali su izlaganja o temi inkluzije i raznolikosti u pristupima rada s korisnicima Erasmus+ projekata te su organizirali radionice tijekom kojih su sudionici surađivali, osnaživali se i razvijali nove ideje. Na seminaru su sudjelovali sudionici iz nekoliko europskih zemalja (Hrvatska, Austrija, Belgija, Rumunjska, Estonija i drugi), a sastojao se od panel rasprave o važnosti uključivanja osoba s manje mogućnosti u Erasmus+ projekte i aktivnosti, prikazani su primjeri dobre prakse među kojima i primjer dobre prakse iz OŠ Zlatar Bistrica u kojemu je školska knjižničarka prikazala rad s učenicima s teškoćama u razvoju u okviru školske knjižnice s ciljem poticanja čitanja i razvijanja samopouzdanja kod učenika.
Sudionici seminara koji rade u osnovnim i srednjim školama, s mladima i odraslima su se tijekom ovog seminara umrežavali, razmjenjivali iskustva i kontakte za buduću suradnju. Domaćini s Malte predstavili su asistivnu tehnologiju za osobe s teškoćama u razvoju kao što su audio pomagala, kamere i povećala za čitanje teksta te je bio organiziran i posjet u ustanovu koja se bavi zapošljavanjem osoba s teškoćama kao i u Fortini Learning Support Center- školu koja provodi rad i projekte s učenicima s teškoćama u razvoju, tj. s osobama s manje mogućnosti. Voditeljica centra predstavila je rezultate nekih projekata i aktivnosti koje provode s učenicima te istaknula kako im boravak, rad i učenje u centru pomaže da razviju vještine u izradi uporabnih i ukrasnih predmeta od drva i keramike, polaznici se bave slikarstvom i drugim aktivnostima pa svoje radove prodaju i sredstva koriste za nabavu potrebnog materijala za izradu novih predmeta. Sudjelovanjem na seminaru sudionici su postali osvješteniji o potrebama osoba s teškoćama u razvoju, posebice učenika s kojima svakodnevno rade pa će stečena znanja upotrijebiti u radu s njima u različitim aktivnostima i projektima.