Sudjelovanjem u projektu kod učenika se razvijaju literarne sposobnosti, učenici stvaraju poeziju na različite kreativne načine, razvijaju čitateljske interese i kulturu kroz čitanje i stvaranje te razmjenjuju radove učenika. Potiče se i stvaranje digitalnih pjesmarica.
Projektom se obilježavaju i važni datumi u školi (Svjetski dan jabuka, Dani kruha i zahvalnosti za plodove zemlje, Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, Sveti Nikola, Božić i Nova godina, Valentinovo, Dan ružičastih majica, Svjetski dan voda, Uskrs, Dan planeta zemlje, Međunarodni dan obitelji, Majčin dan…), upoznaju se različiti oblici pisanja stihova (akrostih, kaligram, činkvina, haiku, blackout poezija), upoznaje se rad u jednostavnim digitalnim alatima. Neke od projektnih aktivnosti mogu biti i posjet knjižnici, književni susret ili obilazak spomenika nekog pjesnika.
U projektu je planirano sedam zadataka u školskoj godini. Zadatci se odnose na pojedina događanja u određenom mjesecu.
Glavni su ciljevi projekta: doprinos razvoju literarnih sposobnosti, čitateljskih interesa i kulture, slobodno izražavanje kroz stih, sudjelovanje u stvaranju lirskih djela, zadovoljavanje učeničkih potreba za maštanjem, izražavanjem, pisanjem i čitanjem, poboljšanje školskog ozračja i motivacije učenika, razvijanje novih oblika povezivanja i suradnje s partnerima drugih škola i država, razvijanje ljubavi prema stvaranju pjesama, njegovanje ljubavi prema književnosti, poticanje interesa za čitanjem i stvaranjem.
Pisanjem stihova, učenici izražavaju svoje osjećaje, misli i raspoloženja. Inspiraciju često pronalaze u prirodi, poput ljepote pejzaža, izmjena godišnjih doba ili sasvim jednostavni prizori iz svakodnevnog života kod učenika potiče pjesničko izražavanje. Pisanje poezije učenicima je umjetnički izazov jer ritmom i rimom izražavaju svoju kreativnost.