Radovi učenika 2. c razreda
U studenom učenici 2. c razreda upoznali su se s Lovrom Dobričevićem, jednim od najistaknutijih umjetnika XV. stoljeća u Dubrovniku. Lovro Dobričević slikao je poliptihe, raspela i oltarne slike u gotičkoj stilizaciji. Njegov poliptih na glavnom oltaru crkve sv. Marije na Dančama, oslikan 1465.–1466. godine, predstavlja jedno od najljepših umjetničkih djela u Dubrovniku. Na satu likovne kulture učenici su naslikali Sv. Nikolu inspirirani poznatim poliptihom iz crkve sv. Marije. Koristili su kontrast svijetlih i tamnih tonova tehnikom gvaša i olovke. Njihovi radovi izloženi su na panou u učionici.
U listopadu su se učenici upoznali s Henrijem Matisseom, jednim od najutjecajnijih slikara 20. stoljeća. Kolaž kao tehnika, koju je Matisse nazivao “crtanje škarama”, bio je glavni zadatak učenika. Trganjem obojenog papira stvarali su geometrijske i slobodne oblike, inspirirani Matisseovim djelom „La Vis“. Ovi radovi također su izloženi u učionici.
Tijekom provedbe projekta u rujnu, učenici su se upoznali i s radom Roberta Delaunaya, osnivača orfizma. U likovnom zadatku stvarali su kompozicije koristeći osnovne i izvedene boje po uzoru na njegovo djelo „Ritam, radost života“. Radovi su izrađeni temperama i prenose veselje kroz ritam boja.
Radovi učenika 3. a razreda
Na nastavi likovne kulture u studenom, učenici 3. a razreda istraživali su djela Jamesa Rizzija, poznatog američkog pop art umjetnika. Rizzijeve vedre slike inspirirale su ih da nacrtaju svoj „sretni grad“ maštovitom kombinacijom boja i oblika. Kućice su oslikavali flomasterima na kartonu, a zatim ih lijepili na hamer papir.
U sklopu projekta u listopadu učenici su izradili i agamograf inspiriran radovima Yaacova Agama, izraelskog umjetnika poznatog po optičkoj i kinetičkoj umjetnosti. Koristeći motive iz svojih omiljenih slikovnica, stvarali su animirane prikaze koji se mijenjaju ovisno o kutu promatranja.
Radovi učenika 5. a i 5. c razreda
Učenici 5. a i 5. c razreda proučavali su umjetnički izričaj Henrija Matissea. Njihov zadatak bio je izraditi kompozicije trganjem kolaž papira u boji, inspirirani Matisseovim djelom „Mimoza“. Radovi su postavljeni na panoima ispred školske kuhinje.
Međunarodni eTwinning projekt „U svijetu likovnih umjetnika 7“ nastavlja promicati kreativnost, istraživanje i kulturno obogaćivanje učenika kroz umjetnost. Suradnja učiteljica, nastavnice likovne kulture i školske knjižničarke rezultirala je izuzetnim likovnim radovima, koji su izloženi u školi na ponos svih sudionika.