Prije same izrade terarija, učenici su se upoznali sa sukulentima uz pomoć moderne tehnologije – umjetne inteligencije, koja im je značajno olakšala odabir biljaka za terarije. Kroz interakciju s virtualnim asistentom, saznali su važne informacije o biljkama koje su najprikladnije za male zatvorene prostore. Virtualni im je asistent predložio savjete o održavanju, potrebama za svjetlom i zalijevanjem te predložio biljke koje estetski najbolje odgovaraju njihovoj viziji. Na temelju preporuka, učenici su odabrali kombinaciju kaktusa i čuvarkuće – biljaka koje su jednostavne za održavanje, dugotrajne i vizualno privlačne. Osim što su prilagodljive i dugotrajne, kaktus i čuvarkuća simboliziraju otpornost i zaštitu čime ujedno prenose i savršene blagdanske poruke. Za izradu su koristili stare staklenke te slojeve šljunka, pijeska i zemlje kako bi stvorili idealne uvjete za rast biljaka. Poseban naglasak stavljen je na estetski dio izrade. Uz pomoć školjki, kamenčića i božićnih dekoracija, učenici su osmislili terarije koji odišu blagdanskim duhom. Kombinacija bijelog pijeska i ukrasnih elemenata stvorila je dojam snježnih krajolika, što je cijeloj aktivnosti dalo dodatnu čaroliju.
Jedan od glavnih ciljeva ove aktivnosti bio je ukazati na vrijednost ručnog rada i potaknuti promišljanje o konzumerizmu, osobito tijekom blagdanskog razdoblja, kada je kupovina masovnih i jednokratnih darova najizraženija. U vremenu kada se blagdanski darovi često svode na brzo kupljene i jednokratne proizvode, učenici su željeli poslati snažnu poruku o važnosti osobnog truda i kreativnosti. Izradom vlastitih proizvoda, pokazali su kako dar ne mora biti skup niti industrijski proizveden da bi imao vrijednost. Svaki je izrađeni terarij jedinstven i kao takav nosi posebnu vrijednost, ističući ljepotu darivanja iz srca.
Korištenjem starih, odbačenih staklenki i prirodnih materijala, učenici su ukazali na važnost održivosti i zaštite okoliša. Umjesto kupovine novih, odlučili su upotrijebiti staklenke koje bi završile u otpadu, čime su na praktičan način demonstrirali koncept ponovne upotrebe i ekološku osviještenost. Dodatnu dimenziju ekološkog promišljanja donijelo je korištenje šljunka, zemlje i pijeska. Osim što su funkcionalno važni za rast biljaka, potaknuli su učenike na promišljanje o povezanosti čovjeka i prirode. Kroz cijeli proces izrade terarija, učenici su razvijali svijest o ekološkoj odgovornosti i održivim praksama.
Aktivnost je pokazala koliko kreativnost, tehnologija i zajednički rad mogu donijeti radosti svima – od učenika koji su uživali u izradi, do onih koji će primiti ove posebne darove. Kroz cijeli su proces, učenici razvijali i unaprjeđivali brojne vještine – od timskog rada i kreativnog dizajna do korištenja modernih tehnoloških alata. Svaki je učenik imao priliku dati osobni doprinos, a rezultat tog truda bit će vidljiv u domovima diljem zajednice, gdje će terariji krasiti prostore i prenositi poruke ljubavi, zahvalnosti i povezanosti. Izrada terarija spojila je, naizgled nespojive elemente – ručni rad, ekologiju i suvremenu tehnologiju – u jedinstvenu priču o održivosti, ljubavi prema prirodi i važnosti osobnog truda. Ručno izrađeni terariji, stoga nisu samo ukrasni predmeti već su simbol promjene svijesti, pažnje prema prirodi i bližnjima. Svaki terarij nosi poruku ekološke odgovornosti, osobnog truda i ljubavi, pretvarajući jednostavan poklon u trajnu uspomenu ispunjenu značenjem i vrijednostima zajedništva.