prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Korištenje Moodle dodatka Dnevnik za potrebe mobilnosti u okviru Erasmus+ projekta

Tijekom mobilnosti u Brestu (Francuska), učenici OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja koristili su digitalni dnevnik na platformi Moodle kako bi dokumentirali aktivnosti.

Erasmus+ je vodeći program Europske unije usmjeren na obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport, s naglaskom na cjeloživotno učenje i mobilnost unutar Europe. Proizašao iz prethodnih inicijativa, Erasmus+ danas obuhvaća raznolike aktivnosti koje promiču osobni, profesionalni i obrazovni razvoj sudionika. Glavni cilj programa je podržati razvoj pojedinaca kroz promicanje mobilnosti i suradnje u obrazovanju i osposobljavanju. Program doprinosi održivom razvoju, kvaliteti radnih mjesta, socijalnoj koheziji, inovacijama te jačanju europskog identiteta i aktivnog građanstva. Istovremeno, igra ključnu ulogu u izgradnji europskog prostora obrazovanja, potičući stratešku suradnju među institucijama.

Tijekom mobilnosti u Brestu (Francuska), učenici OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja koristili su digitalni dnevnik na platformi Moodle kako bi dokumentirali aktivnosti. Platformu održava učitelj informatike Igor Dobrača, a koristi se za potrebe upotrebe specifičnih Moodle dodataka i funkcionalnosti koji inače nisu dostupni na platformi Loomen. Dodatak Dnevnik (Diary) omogućuje prikupljanje teksta, zvučnih i video zapisa. Ovisno o postavkama, korisnici mogu unositi nove zapise svakodnevno ili u kraćim vremenskim intervalima, primjerice svake minute. Dodatak je koristan za različite vrste zapisa, omogućujući učenicima da ih unaprijede na temelju povratnih informacija dobivenih od strane učitelja. Svaki unos može se zasebno pregledati, ocijeniti i za njega dati određenu povratnu informaciju, a moguće je dati i konačnu ocjenu. Učenici samostalno kod stvaranja dnevničkog zapisa određuju datum unosa a svaki zapis mogu i naknadno uređivati, pri čemu su predani dnevnički zapisi vidljivi isključivo učitelju. Dodatne funkcionalnosti, poput statistike broja znakova, riječi i rečenica, dodatno pridonose korisnosti alata te mogu poslužiti pri davanju specifične povratne informacije.

Učenici su redovito koristili dnevnik, nadopunjavali zapise i dodavali fotografije. Ovaj im je alat pomogao pri izradi završnog izvješća, dok su prikupljene fotografije koristili pri pripremanju prezentacije o ostvarenoj mobilnosti za svoje vršnjake.