Lekcija je namijenjena učenicima viših razreda osnovne škole, a osim video prezentacije sadrži i tri radna listića za učenike (koji se mogu preuzeti i ispisati):
- YouTube planer – u koji učenici trebaju napisati što čini uspješnog YouTubera i čime bi se oni sami bavili da imaju svoj YouTube kanal i kako bi ga iskoristili za neku dobru svrhu
- Osobna iskaznica Youtubera – u koju učenici trebaju upisati ključne informacije o svom omiljenom YouTuberu
- Pro-contra Youtube – u kojem učenici trebaju navesti prednosti i mane praćenja YouTubera
Kao poticaj na kritičko razmišljanje o ovim temema u lekciju je uključen i video pod nazivom Influenceri i youtuberi – posao 21. stoljeća?, koji su 2019. snimili učenici zagrebačke Osnovne škole Većeslava Holjevca, pod mentorstvom Anite Kiš, prof. hrvatskog jezika i književnosti.
Jedna od tema o kojoj učenici raspravljaju u ovom videu, a koju i Mateja Paradžik dotiče u video lekciji je prikriveno oglašavanje na YouTubeu.
Učenicima skreće pozornost na proizvode koje YouTuberi koriste u svojim videima i na taj način ih promoviraju – bilo da je riječ o pićima koja piju, hrani koju jedu, odjeći koju nose ili videoigrama koje igraju i preporučuju svojim pratiteljima.
Tekst je prenesen s portala Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće