Ishodi za ovaj zadatak su:
- ponovoti stečena znanja kroz igru Avantura Osmansko Carstvo i kreativni zadatak
- istražiti određeni događaj ili osobu iz povijesti Osmanskog Carstva od 13. do 18.stoljeća
- osmisliti pozadinu, likove i tekst kako bi događaj bio jasan
- kreirati zamišljenu scenu u određenom digitalnom alatu
Učenici su ponavljali gradivo nastavne cjeline Osmansko Carstvo i Europa kroz igru Avantura kroz Osmansko Carstvo koje je za njih izradila učiteljica. Cilj igre je kroz pet misija pronaći pet brojeva koji čine šifru za sef. Nakon što odrade zadatak i otvore sef, u njemu se krije novi, glavni zadatak. Prema rednom broju u imeniku dobili su temu (neke od tema su bile: nastanak Osmanskog Carstva, bitka na Mohačkom polju, Krbavska bitka, Vojna krajina, Uskoci, sultan Sulejman Veličanstveni, kralj Ludovik II, sklapanje mira u Srijemskim Karlovcima itd.) koju trebaju istražiti. Nakon prikupljanja informacija o temi valjalo je izdvojiti samo ključne podatke, a zatim ih oblikovati te osmisliti pozadinu i likove kako bi tekst i cijela scena imali smisao.
Vrijeme za izradu zadatka bilo je pet dana. Međutim, prvi radovi su pristizali već za nekoliko sati. Neki su radovi vraćeni na doradu, neki su se mogli doraditi, ali nisu. Na kraju su radovi objedinjeni u digitalnu knjižicu Osmansko Carstvo u očima učenika koja na kreativan i zanimljiv način prikazuje i opisuje povijest Osmanskog Carstva kako je vide učenici. Zadatak koji može poslužiti za vrednovanje kao učenje, za učenje i vrednovanje naučenog.