U „Školi za život“ pedagozi su također prošli svu edukaciju na Loomenu i vrijedno primjenjuju naučeno u svakodnevnom radu. Kroz sve ovo vrijeme, pedagog je osoba u školi stručna za područje nastave. Kako bih olakšala sebi i drugima, izradila sam smjernice za praćenje nastavnog rada kroz stručno-pedagoški uvid, ali i za potrebe kolegijalnog opažanja. Obrazac je spoj više elemenata koji se promatraju u nastavnom radu i daje naglasak na ishode učenja, metakognitivne vještine, formativno i sumativno vrednovanje u nastavi. Ovu školsku godinu koristim ga pri uvidu u nastavni rad, a na kraju nastavne godine, napravit ću analizu po elementima koje sam pratila. Iskreno se nadam poboljšanju u nastavnom radu na korist učenika koje osposobljavamo za život i nastavak obrazovanja.
Pedagozi i kvaliteta nastave
Stručni suradnik u fokusu svog posla ima unaprjeđenje nastavnog rada. Iz tih razloga često je u razredu, promatra nastavni rad, pomaže nastavnicima pripravnicima oko artikulacije nastavnog sata, prati nastavni rad svih nastavnika kako bi on bio što kvalitetniji i primjereniji izazovima koji ih očekuju nakon završetka školovanja. Školski je pedagog svojim školovanjem osposobljen za analizu nastavnog sata i kontinuirano prati sve novosti na području metodike, didaktike i pedagogije.