Eramsus+ i Comenius projekti u školi se provode kontinuirano od 2013. godine, kada je škola bila partner u Comenius projektu naziva LERBISH, a surađivala je s Turskom, Italijom, Mađarskom, Poljskom i Litvom na temu sličnosti i razlika u kulturi i tradiciji naroda.
Nakon dvogodišnjih projektnih aktivnosti i uspješno podnesenog završnog izvješća, ponovo je uslijedila prijava. Odobrena su sredstva za Erasmus+ projekt za ključnu aktivnost 1, a nazvan je „Europska dimenzija u kurikulumu seoske škole“. Na stručne seminare putovali su samo učitelji i to u Francusku, Finsku, Maltu i Portugal. Jedan je od ciljeva bio i upoznati nove partnere, što se također pokazalo uspješnim.
2018. godine odobren je novi Erasmus+ projekt KA2, u kojemu se surađuje ponovo s pet različitih zemalja: Finskom, Poljskom, Grčkom, Njemačkom i Španjolskom, a glavna je tema poticanje na čitanje.
Obilježavajući Erasmus dane, cilj je bio okupiti sadašnje i bivše korisnike projektnih aktivnosti. Svatko je ponio jedan predmet koji mu je i dalje podsjetnik na domaćinstvo partnerima ili mobilnost u neku zemlju. Tijekom prezentacija, fotografije su sudionike podsjetile na najznačajnije detalje, a zatim je svatko predstavio svoj predmet i ispričao svoje impresije.
Bilo je to vrlo zanimljivo, pogotovo jer su neki govorili s odmakom od čak šest godina! Učitelji, ravnatelj, pedagog i koordinatorice s ponosom su slušali svoje bivše đake, kako govore sigurno i fokusirano, želeći svojim iskustvima pomoći mlađima, sadašnjim sudionicima projekta. Kroz smijeh i zanimljive dogodovštine brzo je proteklo više od dva sata druženja.
Zajednički je zaključak bio kako programi Erasmus+, ali i mnogi drugi koji se mladima nude, pružaju veliko iskustvo u cjeloživotnome učenju. Srednjoškolci su naglašavali da se i u svojim školama ponovo uključuju, upravo zato jer su imali pozitivna iskustva kao osnovnoškolci. Svi su se sudionici: i učenici, i učitelji, i roditelji, zahvalili incijatorima i koordinatorima projekata na pruženim mogućnostima, tako velikima za jednu tako malu sredinu.