Kampanja okuplja pružatelje usluga obrazovanja i osposobljavanja, organizacije civilnog društva, državna tijela, poslovne subjekte, sindikate te širu javnost s ciljem isticanja dobrobiti strukovnog obrazovanja i osposobljavanja te predstavljanja raznih mogućnosti iz čitave Europe.
Projektni tim Gimnazije Vukovar u sastavu Matko Gašparić, Matija Hardi, Ivan Kolar i Marko Macura, predvođeni svojim mentorima Sanjom Pavlović Šijanović i Davorom Šijanović, željeli su interaktivnom izložbom Arduino projekata pružiti podršku kampanji za strukovno obrazovanje i pokazati da je stjecanje novih digitalnih znanja i vještina nužnost ne samo strukovnog već i gimnazijskog obrazovanja budući da brza digitalna transformacija gospodarstva i društva zahtjeva sve veću razinu digitalnih vještina i kompetencija u svim aspektima života. Stjecanje digitalnih vještina potrebno je razvijati od malih nogu kroz cijeli životni vijek i to ne samo kroz formalno obrazovanje već i kroz neformalno obrazovanje koje je usmjerenije je na pojedinca i njegove stvarne potrebe i kao takvo omogućava stjecanje nekih konkretnih i specifičnih vještina.
Projektni tim vukovarske gimnazije izložio je svoje projekte Pametni grad Vukovar i Seizmograf, te održao predavanje i radionicu o načinima uporabe i programiranja Arduino komponenti te odgovarao na pitanja zainteresiranih posjetitelja. Izložbi su prisustvovali svi učenici škole u različitim vremenskim periodima u grupama, kako bi se ostvarila viša razina interakcije i edukacije te kako bi se moglo odgovoriti na što veći broj pitanja posjetitelja. Vukovarska gimnazija sudjelovala je u CARNET-ovom pilot projektu e-Škole koji je uvelike doprinio razvoju digitalnih kompetencija nastavnika s ciljem osposobljavanja učenika za tržište rada, daljnje školovanje i cjeloživotno učenje. Zahvaljujući projektu, učenici i nastavnici prihvaćaju intenciju i potrebu za kontinuiranom nadogradnjom postojećih i stjecanjem novih vještina kako bi unaprijedili svoj potencijal i bili prepoznatljivi.
Kako je jedna od ključnih digitalnih vještina i vještina logičkog i računalnog razmišljanja, povezali su European Vocational Skills Week 2019 s EU Code Week (Europskim tjednom programiranja) i ukazali na važnost programiranja. Učenje programiranja daje mogućnosti iterativnog rješavanja problema i testiranja ideja koje olakšavaju shvaćanje i razumijevanje digitalnog svijeta koji nastanjujemo. Što više znamo, to je znatiželja i želja za prakticiranjem sve veća. Učenjem programiranja djeca postaju mislioci, kreatori i inovatori koji svoje ideje i radove oživljavaju i realiziraju. Steve Jobs, poznati vizionar i jedan od osnivača tvrtke Apple, u jednom je intervjuu izjavio: „Mislim da svi u zemlji moraju učiti programirati jer na taj način uče razmišljati“. Ono djeci daje samopouzdanje i vjeru kako mogu postati dizajneri i stvaratelji. Upravo svijet Arduina nastoji djecu, mlade i širu publiku upoznati s područjem elektronike i primjenom programiranja u svrhu kreiranja različitih elektroničkih projekata, postavljanja elektroničkih senzora, lampica, dioda…inovativnih kreacija. Projektni tim upoznao je zainteresirane s Arduino mikroračunalom koje omogućuje stvaranje IoT stvari što su mogli vidjeti i u projektu Seizmograf te su mogli isprobati i okušati se u spajanju različitih komponenti na Arduino, poput senzora, LED-ica, prekidača, i programiranju sustava kako bi se komponente koristile na željeni način, poput pametne rasvjete i senzora u projektu Pametni grad.
Događaj su prijavili i na službenoj stranici European Vocational Skills Week 2019 i on je jedan od 1090 događaja koji se provode u 45 zemalja te ujedno i jedan od 34 događaja u Republici Hrvatskoj. Organizacijom događaja tijekom trajanja Europskog tjedna strukovnih vještina željeli su pokazati da kvalitetno obrazovanje i strukovno i gimnazijsko ima isti cilj a to je razvijati kreativni i inovativni potencijal učenika jer samo kontinuirano i permanentno usavršavanje tijekom čitavog života predstavlja ključ za poboljšane mogućnosti zapošljavanja, bolju integraciju u društvo i aktivno građanstvo.