Učenici naše škole su pisali motivacijska pisma, te je Povjerenstvo projekta održalo intervjue na hrvatskom i engleskom jeziku, a najbolji učenici su pozvani u Erasmus tim. Aktivnosti – LTTA (Learning, teaching, training activities) održat će se u svakoj zemlji, a prisustvovat će im dvoje učitelja/ca i četvero učenika/ca u dobi od 12 do 14 godina.
Prvi LTTA održao se u Španjolskoj u gradu Benetusser u blizini Valencije od 3. do 10. studenog 2018. godine. Učenici su tijekom šest dana upoznali školu domaćina, tradiciju i običaje valencijskog područja koja je jedinstvena i posebna u odnosu na ostale španjolske regije. Učenici su bili glavni akteri svih aktivnosti: predstavljanje škola, ice breaker igre za upoznavanje i povezivanje, predstavljanje i snimanje igre koju su osmislili španjolski učenici, upoznavanje Valencije radnim listićem i kroz igru, posjeta Ocenarija i Muzeja umjetnosti u kojem su učenici imali praktičnu radionicu kemije. Učenici su također svako popodne provodili sa svojom domaćinskom obitelji kako bi što bolje upoznali način života, običaje i jezik zemlje u kojoj borave. Domaćini su priredili i druženja s učiteljima i roditeljima te iskazali srdačnu dobrodošlicu i veliko veselje što su domaćini kao. Učenike je primila i gradonačelnica. Svaka škola je provela natječaj za logo projekta te smo odabrali najbolji logo koji će predstavljati naš logo, a izradio ga je španjolski učenik.
Drugi LTTA održan je u Grčkoj u gradu Heraklion na Kreti od 2. do 9.ožujka 2019. godine. Učenici su tijekom šest dana upoznali školu domaćina i školski sustav koji se razlikuje od našeg, tradiciju i običaje Krete koji su posebni u odnosu na ostatak Grčke. Učenici su za ovaj LTTA morali osmisliti igru koju su predstavili svojim vršnjacima nakon čega je uslijedilo igranje igara i snimanje budući da će svi materijali biti objavljeni i dostupni širokoj publici. Posjetili smo Prirodoslovni povijesni muzej, Arheološki muzej, Knossos palaču, učenici su interaktivno istraživali o Heraklionu, te su se bavili sportskim aktivnostima u školi i Pankritio stadionu u Heraklionu i znanstvenim radionicama iz fizike i robotike. Domaćinske obitelji omogućile su im još detaljnije upoznavanje grada, jezika i običaja. Također smo imali zajednička druženja s učiteljima i roditeljima te svečano primanje kod dogradonačelnika.
Učitelji koji su sudjelovali također su imali izuzetne dobrobiti: jačanje jezičnih kompetencija, stvaranje mreže partnerstava za buduće projekte, upoznavanje tradicije i običaja, jačanje komunikacijskih i socijalnih vještina. Učitelji su na sastancima evaluirali pojedini LTTA i dogovarali daljnje diseminacijske aktivnosti.
Nakon svakog LTTA susreta provedena je evaluacija među učenicima domaćinima, učenicima putnicima, roditeljima domaćinima i roditeljima učenika putnika.
Učenici u školama, koji nisu u Erasmus timu, rješavali su test o poznavanju partnerskih zemalja koji ćemo ponoviti i na kraju projekta kako bismo pratili napredak u znanju budući da će učenici Erasmus tima izvještavati svoje vršnjake nakon što se vrate sa svakog LTTA susreta te će izrađivati panoe i plakate.
Pozivamo sve čitateljice i čitatelje da posjete našu facebook stranicu i mrežnu stranicu te naš youtube kanal.
Uživajte i igrajte naše igre za bolje razumijevanje znanosti.