Tečaju održanom u srpnju prisustvovali su učitelji iz Portugala, Austrije, Mađarske, Njemačke, Belgije, Slovenije, Cipra, Latvije, Estonije, Finske, Poljske, Češke, Irske i ostalih zemalja pod vodstvom Dr. sc. Petre Mundy, direktorice tečaja i troje profesora asistenata: Maje Balcerzyk, Dominica Kauffmana i Sheryn Moon.
Cilj tečaja bio je shvatiti principe eksperimentalnog, iskustvenog učenja te ih biti u mogućnosti primijeniti u njihovu kontekstu; učiniti nastavne sadržaje pristupačnijima učenicima s različitim sposobnostima i potrebama; iskusiti „učenje na otvorenomˮ i osvrnuti se na potencijalne dobrobiti i izazove takvog učenja; doživjeti „živu povijestˮ učenjem drevnih praktičnih vještina i oživljavanjem povijesti; cijeniti fascinantnu prirodnu povijest i bogatu kulturnu baštinu Kanarskih otoka raznovrsnim izlascima na teren, u prirodu, šetnjama i izletima.
Kako se tečaj održao na engleskom jeziku, polaznici su imali prilike poboljšati svoje znanje iz engleskog jezika, napose u govoru, interakciji i izvedbi. Kroz tečaj su se isto tako mogle poboljšati metode rada i organizacije u nastavi zahvaljujući problemskim zadatcima koji su bili pravi izazov za polaznike tijekom tečaja, vještine komunikacije međusobnom suradnjom kao i oplemeniti interkulturalne kompetencije – znanje o ostalim kulturama i običajima uz interakciju s kolegama iz cijele Europe.
Voditelji su tečaj provodili kroz razne interesantne aktivnosti, tjelesne vježbe i igre („icebreaker activitiesˮ) kojima su se sudionici s minimalnim verbalnim, a maksimalnim tjelesnim izražavanjem međusobno upoznavali i formirali grupe prema sličnim osobnostima i interesima. Tri voditelja izmjenjivala su se u predavanjima i vođenjima terenske nastave, a vezanim uz povijest Kanarskih otoka s naglaskom na vulkanske aktivnosti i bioraznolikost što je količinu informaciju učinilo lakšom za pamćenje i povezivanje zbog dinamičnosti. Također, pojašnjene su višestruke inteligencije koje se manifestiraju u svakome od nas u različitim omjerima te su sudionici procjenjivali zastupljenost svake od inteligencija u sebi. Prilikom predavanja izmjenjivale su se brojne aktivnosti kao što su pisanje pjesama, recitiranje, gluma, crtanje i sl.
Svakodnevne redovite jutarnje vježbe, meditacija i joga uvelike su pomogle u aktivnostima koje su slijedile u ostatku dana. Za vrijeme terenske nastave u Museo de Naturaleza y Arqueologia u gradu Santa Cruz de Tenerife istraživalo se muzej na znatno interesantniji način koristeći aplikaciju Goosechase na kojoj su se nalazila pitanja i zadatci koji su sudionike vodili kroz muzej i „natjeraliˮ otkriti odgovore istražujući po muzeju. U glavnom gradskom parku moglo se prisustvovati predstavljanju Aboridžina odnosno njihovoj misterioznoj kulturi, vještinama i skokovima kopljima (Salto de Pastor) te naučiti na koje se sve načine koplje može koristiti kao pomoć u tropskim kišnim šumama. Isto tako se moglo slušati i učiti „zviždajući jezikˮ Aboridžina – njihov međusobni način sporazumijevanja te sami praktično isprobati sve što je bilo prikazano.
Nadalje, pri posjeti visokom planinskom lancu Anaga (mjestu Taganana) kroz igre, slagalice pojmova i slika te glumu u skupinama učilo se o kulturi kraja, raznolikosti Kanarske flore i faune, kultivaciji vinove loze te povijesti sela na planinskom lancu. Sudionici su glumili događaje iz prošlosti Taganane, davali prijedloge za bolji razvoj Taganane koja je fizički odijeljena od ostalih razvijenih gradova otoka i u blizini posjetili najpoznatije plaže od crnog vulkanskog pijeska – Playa de Benijo i Playa del Roque de las Bodegas. Sudionici su imali priliku isprobati tipičnu vrlo ukusnu kanarsku hranu i piće u tradicionalnom restoranu u Santa Cruz de Tenerife.
Na terenskoj nastavi „Život na obaliˮ putovalo se na obalni prirodni rezervat Malpaís de Güímar gdje je svaki sudionik pronalazio određenu formaciju vulkanske stijene (magmatski nanos, obalnu spilju, lavu i sl.) te su se mogle istražili stare tehnike ribolova i skupljanja soli iz slanih ravnica nakon čega se razgledao botanički vrt u Güímaru te piramide.
Prilikom posjeta najpoznatijem vulkanu u El Parque Nacional Del Teide sudionici su istraživali vegetaciju i najpoznatije stijene i vulkanske formacije na preko 3.700 m nadmorske visine, posjetili muzej sa stijenama te gledali dokumentarni film vezan uz prošlost i budućnost vulkana El Teide.
Posljednja terenska nastava bila je posjet poznatim sjevernim gradovima Tenerifa: La Orotava, Puerto de la Cruz, Icod de los Vinos i Garachico gdje su se kušali tradicionalni kanarski napitci, džemovi i ostala jela, posjetile plantaže banana, avokada, manga i obišla tradicionalna kanarska kuća-muzej starih balkona što je sudionicima proširilo vidike o načinima i uvjetima potrebnim za uzgoj tropskog voća dok se u tradicionalnoj kanarskoj kući u potpunosti mogao iskusiti život iz prošlosti na Kanarima i način na koji su ljudi funkcionirali. Svaki dan po završetku aktivnosti sudionici se vraćaju teoretskom dijelu nastave na način da promišljaju o svojim osjećajima i izražavaju ih kroz tri riječi te zaključuju koje su od višestrukih inteligencija kroz dan najviše koristili.
Posljednjeg dana tečaja, prije podjele diploma, sudionici su u grupama prikazali proživljene događaje i naučene nove pojmove kroz tjedan (crtežima, pjesmama, recitiranjem, igrom, plesom, igrokazom i sl.) u koje je svaka grupa uložila puno kreativnosti i rada.