Profesorica Brezni je u dogovoru sa svojim kolegama iz Grčke održala interdisciplinarna predavanja na temu održivosti i višejezičnosti, što je u skladu s prioritetima Europske komisije i ciljevima Akreditacije naše škole. Iskustvo rada u multikulturalnim razredima značajno doprinosi razvoju nastavničkih kompetencija.
Ova okruženja omogućuju učiteljima da se suoče s različitim kulturološkim pozadinama i obrazovnim potrebama učenika, čime se razvijaju njihova prilagodljivost i komunikacijske vještine. Takvo stručno usavršavanje ne samo da obogaćuje učiteljski pristup nastavi, već također omogućuje učenicima stjecanje boljeg razumijevanja različitosti i jačanje tolerancije. Na taj način, učitelji mogu pružiti kvalitetniju i inkluzivniju nastavu, što koristi svim učenicima u našoj školi.
Akreditacija u Erasmus+ programu svojevrsna je osobna karta škole kojom joj je olakšano sudjelovanju u europskom obrazovnom prostoru kroz jednostavniju prijavu i provođenje projekata, a u školi se u Erasmus+ programe uključuje sve više učenika i nastavnika. Na neformalnim druženjima s ravnateljem i Erasmus timom grčke škole, produbili su kolegijalne i prijateljske odnose te dogovorili daljnju suradnju kojom su ojačali europsku dimenziju škole.
Akreditacija omogućuje pet godina neprestanog rasta i razvoja u području primjene inovativnih metoda poučavanja, digitalnog opismenjavanja učenika i nastavnika, poticaj višejezičnosti te daljnje poboljšanje kvalitete upravljanja školom.