U smjeru navedenog postavlja se pitanje o pripremljenosti i tehničkoj opremljenosti nastavnika i učenika za izvođenje i praćenje nastave Glazbene umjetnosti na daljinu.
Kako bi se ispitalo zadovoljstvo i utjecaj nastave Glazbene umjetnosti na daljinu na stavove ispitanika, sustručnjaci navedenog područja odlučili su provesti ankete na državnoj razini s ciljem provjere unaprijed zadanih nul hipoteza istraživanja. Prema zadanim hipotezama, utvrdit će se postojanje statističke razlike između stavova nastavnika i stavova učenika o zadovoljstvu provođenjem nastave na daljinu, njenim utjecajem na zdravlje, osiguranim uvjetima rada, potrebi edukacije pri korištenju digitalnih alata te aktivnosti učenika i percepciji težine prelaska s nastave u izvornoj praksi na nastavu na daljinu. Rezultati istraživanja bit će obrađeni parametrima deskriptivne statistike.
U smjeru provođenja zadanog cilja anketa i utvrđivanja istinitosti hipoteza, na sljedećim poveznicama nalaze se ankete namijenjene nastavnicima Glazbene umjetnosti i učenicima koji pohađaju navedeni predmet:
NASTAVNICI: https://forms.office.com/r/AHmJiPNQAU
UČENICI: https://forms.office.com/r/pY3LsDMBEe
Ovim se putem mole nastavnici Glazbene umjetnosti da izdvoje trenutak i popune anketu i istu proslijede svojim učenicima (1 do 2 razreda po generaciji). Ankete će biti dostupne u periodu od 8. do 22. ožujka 2021. godine.
Autori:
Ozana Bijelonjić, prof. mentor
Marko Majstorović, prof. mentor
Ivana Petravić, prof. mentor