prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

AR u učionici

U 21. stoljeću došlo je do brzog razvoja tehnologije proširene i virtualne stvarnosti. U Osnovnoj školi “Bol” – Split učitelji su uključili nove načine i alate u nastavu kako bi učenici razumjeli i zadržali ono što nauče tijekom vremena.

Ideja da se koristi upravo AR tehnologija došla je kao logičan odgovor na zahtjev društva da škole uspostave kurikulum usmjeren na istraživačko učenje, koje od učenika zahtijeva aktivno uključivanje u situaciju kako bi ju riješili. Učitelji bi trebali uključiti nove načine i alate u nastavu kako bi učenici razumjeli i zadržali ono što nauče tijekom vremena. Ima li boljeg načina za objašnjenje prirodnog ciklusa vode, životnih ciklusa ili ljudskog tijela od iskustva virtualne i proširene stvarnosti u učionici? Kao rezultat toga, primijetili su značajan napredak u svim područjima učenja, a motivacija učenika je porasla. Zapanjujuće je kako učenici postaju pažljiviji i zainteresiraniji.

Današnji mladi imaju potencijal postati inovatori sutrašnjice. Vjeruje se da je uvođenje AR i VR tehnologije u učionicu u ranoj dobi važno budući da je inovacija gorivo koje pokreće učenje. Učitelj koji odluči uključiti novu tehnologiju djelovat će kao edukator, stvarajući zahtjevno okruženje za učenje u kojem će učenici svladavati teške teme simulacijom i istraživanjem.

Primarni cilj integracije tehnologije je poboljšati proces poučavanja i učenja. AR je novi obrazovni alat koji poboljšava integriranu nastavu. Učenici napreduju iznad razine medijske pismenosti, bave se aktivnim učenjem, uvijek vezanim uz svakodnevni život, gdje tehnologija podržava i olakšava njihov rad. Jedna od aplikacija koju su koristili je aplikacija QuiverVision 3D. Istraživali su kruženje vode u prirodi, hranidbeni lanac, životni ciklus biljke, proučavali Platonova tijela.