Voditeljica tečaja Tayyaba Shahid prvoga je dana polaznike tečaja upoznala s tjednim planom tečaja i aktivnostima koje su bile pred nama.Nakon početnog upoznavanja s ostalim sudionicima tečaja, zaigrali su igru “Breaking the ice” u kojoj su se međusobno jedni drugima predstavili. Tako su upoznali kolegice i kolege iz Rumunjske, Poljske, Njemačke, Italije i Španjolske. Uglavnom su to srednjoškolski profesori i neki od njih voditelji Erasmus projekata u svojim školama. Učiteljice Ana i Leonida predstavile su svoju školu, prikazale trenutne projekte koji se u školi održavaju kao i Erasmus + plan.
Uvodna su predavanja prikazala kratku povijest AI (umjetne inteligencije) pa su se nakon uvodnih predavanja upustili u rad s aplikacijama i alatima. Po prvi su se puta susrele s programima Heygen, ChatGTP, Bard, Immersive reader. S ostalim su polaznicima u manjim grupama izrađivale prezentacije, izrađivale planove nastavnih sati, pretraživale mogućnosti izrade pjesama. Programi kao što je Socrative pomažu u izradi kvizova, igara i kratkih provjera, My lens za izradu slika i sl.
Tijekom upoznavanja i rada s novim alatima spoznavale su mogućnosti koje umjetna inteligencija nudi, ali naglasak je stavljen na to da umjetna inteligencija može pomoći u integraciji novih nastavnih materijala,ali nikako zamijeniti učitelja. Alati koje su koristile uvelike mogu pridonijeti kvaliteti nastave, ali učenici i učitelji trebaju biti upoznati s etičkom stranom korištenja informacija koje su dostupne i ne treba ih upotrebljavati bez provjere ili preuzimati zasluge za tuđe radove. Nakon sedam dana provedenih na tečaju sa sigurnošću mogu reći da je svijet AI vrlo uzbudljiv, nudi različite mogućnosti.
Nadaju da i ostale kolegice i kolege nazočiti sličnim tečajevima jer bi ovaj svakako preporučile. Zahvalne su na iskustvu i mogućnosti da se educiraju i nastojat će primijeniti naučeno u svojoj nastavi.